2020-03-16, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är flashback överens om att kicka ut botox-läppen Victoria? Står Alex på tur ifall han inte räddas?

1. Viktoria
2. Alex
3. Fhilip

Ja.
Nej.
Nej.

Victoria idag, och Amolia nästa, om går.

Jaha, du tänkte bara idag.

1.Victoria
2.Harry Potter
3. Alex

Är min lista.
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-16 kl. 19:37.
2020-03-16, 19:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jaaaa snällaaaa

De flesta kommer köra på det!
Medlem
Behåll fan inte Philip!!! Hur jävla kul är det helt ärligt? Skiter i hur dryg Vicky är och om hon är falsk eller pratar skit men hon märks fan iallafall.
Medlem
svepets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är flashback överens om att kicka ut botox-läppen Victoria? Står Alex på tur ifall han inte räddas?

1. Viktoria
2. Alex
3. Fhilip

Nej, i första hand negerläppen Alex, men då han antagligen räddas så är det osynliga Philip som ska ut.
2020-03-16, 19:36
Medlem
Tycker filip borde va kvar lixom vafan han kom in till bb o fick äta ris och kokosnötter endast o fick sova på en madrass. Det är väl klart han inte kan ge mycke då? Låt han komma in i spelet. Ut me viktoria
2020-03-16, 19:36
Medlem
teamdjungels avatar
Ut med Alex idag
2020-03-16, 19:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Behåll fan inte Philip!!! Hur jävla kul är det helt ärligt? Skiter i hur dryg Vicky är och om hon är falsk eller pratar skit men hon märks fan iallafall.

Hon märks var? Min 55" nya TV får störningar varje gång hon är i bild.
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Sedan Amilia blev förälskad i Lennie har hon börjat sminka sig så överdrivet. Tror vissa i huset kommer må dåligt när de ser sin sminkning/kropp/osv i avsnitten och klippen. Det kan man ge Anty iallafall, hon kunde sminka och styla sig - förutom naglarna som var hemska

Rättning: ohygienisk, torrschampo, brun utan sol. Duschar: NÄR? Går runt i svart pyjamas som hon nu vuxit ur. VAD är nästa steg, gå runt i påslakan? Inga kläder passar längre. Nästa vecka kommer hon längre ej i! Dagens sanning☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen. Uppskattar detta hjärtligt. Det är ändå ett ton mindre än väntat. Hon har blivit uppassad varje dag då hon inte får plats i köket snart, så Lennie tänker mer på att hålla henne så långt ifrån kylskåpet som möjligt.
Tack! Betyder mycket.
Ja så kan det säkert vara, Lennie vill ju bara vara snäll.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobajjas
Tycker filip borde va kvar lixom vafan han kom in till bb o fick äta ris och kokosnötter endast o fick sova på en madrass. Det är väl klart han inte kan ge mycke då? Låt han komma in i spelet. Ut me viktoria

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Är ni redo för första analyseringen av Amilias kvällsmat?
Här kommer den (för jag har verkligen inget liv).

16 mars
kvällsmat: En stor bit pizza på tio minuter, sitter och ’’mm’’ar under tiden. Ser ut som att hon sitter och överväger ifall hon ska ta en ’’liten’’ bit till. Blir inga fler bitar än. Hon verkar mycket fundersam. Hon säger till Lennie ’’jag tror fan jag är mätt alltså’’. Beslutar sig tillslut för att det får plats en till bit pizza i magen. Varför inte liksom. Stoppar i sig den på cirka fem minuter. Mums. Lennie förser henne med ännu en bit pizza. Hon skrattar lite svagt men hugger in med glädje. Släpper en ljudlig rap. Hon äter upp pizzan i tre tuggor. Skrattar som hon samtidigt säger ’’alltid jag som är sist’’. Kan detta vara taktik från hennes sida, för att slippa ta disken? Mycket möjligt. Såklart tar pappa Lennie hennes tallrik samtidigt som hon dricker i sig sitt sista vatten. Även glaset dukar Lennie undan. På hennes ansiktsuttryck ser det ut som att pizzan kommer upp i halsen några gånger, men hon sväljer beslutsamt.

Okej, detta är nog det enda jag kommer skriva om hennes matintag. Det var jobbigare än vad jag trodde.
Tack 😄 Det va de roligaste i denna tråden! Snälla gör en varje kväll 🤛🏻
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobajjas

Exakt det här!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in