2020-03-16, 19:32
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
BB hade en omröstning i appen idag (som är borttagen nu) om vilka 4 man ville skulle ingå i matveckan denna vecka. Man skulle själv skriva in namnet på vilka 4 som skulle ingå.

Ligger kvar som story på deras instagram
2020-03-16, 19:32
Medlem
Imperiatrixias avatar
Är det inte kul att Alex på rak fråga inte kan berätta vad Boombaclath betyder? Cunt= fitta och Tampong(typ använd). Mycket kvinnohöjande och omöjligt för barn att finna översättning på. Jag fann på 0.40 minuter via Google jamaicanskt uttryck. UT och åk hem! Bor inte i Farsta. Bor i Rågsved. Jävla bit och skillnad. Så var det med den luftborgmästaren. 😕
2020-03-16, 19:33
Medlem
Är flashback överens om att kicka ut botox-läppen Victoria? Står Alex på tur ifall han inte räddas?

1. Viktoria
2. Alex
3. Fhilip
Medlem
Och där åkte leopardklänningen på.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vad tror vi Amolia har på sig ikväll?

1. Leopard
2. Svart pyjamas

2020-03-16, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
PRECIS! Han låg bara rytmiskt och gned sin otäcka sak. INTE SEX! Motsatsen.

Vet som sett den gigantiska drulen vet om att man inte kan jucka med en sådan. Julia skulle spräckas. Därav den rytmiska och lugna gnidningen.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Är flashback överens om att kicka ut botox-läppen Victoria? Står Alex på tur ifall han inte räddas?

1. Viktoria
2. Alex
3. Fhilip

Jaaaa snällaaaa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Finns på instagram också

Aight
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan alltså, missade det. Hoppas Analia vann.
Det får vi verkligen hoppas!
Medlem
Om 1 vecka så kommer viccan att bråka med alex om att han älskar henne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Är ni redo för första analyseringen av Amilias kvällsmat?
Här kommer den (för jag har verkligen inget liv).

16 mars
kvällsmat: En stor bit pizza på tio minuter, sitter och ’’mm’’ar under tiden. Ser ut som att hon sitter och överväger ifall hon ska ta en ’’liten’’ bit till. Blir inga fler bitar än. Hon verkar mycket fundersam. Hon säger till Lennie ’’jag tror fan jag är mätt alltså’’. Beslutar sig tillslut för att det får plats en till bit pizza i magen. Varför inte liksom. Stoppar i sig den på cirka fem minuter. Mums. Lennie förser henne med ännu en bit pizza. Hon skrattar lite svagt men hugger in med glädje. Släpper en ljudlig rap. Hon äter upp pizzan i tre tuggor. Skrattar som hon samtidigt säger ’’alltid jag som är sist’’. Kan detta vara taktik från hennes sida, för att slippa ta disken? Mycket möjligt. Såklart tar pappa Lennie hennes tallrik samtidigt som hon dricker i sig sitt sista vatten. Även glaset dukar Lennie undan. På hennes ansiktsuttryck ser det ut som att pizzan kommer upp i halsen några gånger, men hon sväljer beslutsamt.

Okej, detta är nog det enda jag kommer skriva om hennes matintag. Det var jobbigare än vad jag trodde.

Fasen. Uppskattar detta hjärtligt. Det är ändå ett ton mindre än väntat. Hon har blivit uppassad varje dag då hon inte får plats i köket snart, så Lennie tänker mer på att hålla henne så långt ifrån kylskåpet som möjligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Och där åkte leopardklänningen på.
Who would have known..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in