Citat:
Ursprungligen postat av
spaningschef
Du överskattar nu också. In på facebook aftonbladet kommentarer så ser du samma trötta naiva gamla Gun 55 år skriva "men hallå det är väl inte Löfvens fel blabalbalbal"
och ann-kristin 55 år med hund som profilbild "det hjälper inte att stänga gränserna smittan är redan här duuuuh"
Så hjärndött är vårt folk. Inse det bara.
Att majoriteten fortfarande är hjärndöd råder det ingen tvivel om. Men detta borde ändå straffa sossarna opinionsmässigt.
Räkna med att #JagÄrHär och liknande regimsupportrar är ute och kampanjar för fulla segel. Jag har läst kommentarerna du talar om, och jag ser att flera kommer från godhetsknarkarnas allra sjukaste tangentbordskrigare + deras små minions. Övriga kommentarer kommer från den okontaktbara, desperata och döende kärnan av sossarnas väljarbas.
Förresten så kommer hela JÖKEN att ta stryk av detta, i synnerhet om ca ett år när vi har ett hyfsat facit i hand.