2020-03-16, 19:25
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kan man rösta det? (Haha mobilen skrev fet)
Hehe I wish att BB hade sådan humor, men nej man kunde själv fylla i vilka man ville skulle ingå i matteamet.
2020-03-16, 19:25
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Kollar man noga så hade Dom inte sex

PRECIS! Han låg bara rytmiskt och gned sin otäcka sak. INTE SEX! Motsatsen.
2020-03-16, 19:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump

Tycker faktiskt produktionen är riktigt taskiga mot honom.

Att inte ha givit honom staven än är riktigt vidrigt gjort.

Håller med dig. De har behållit den själva. Djävla egoistiskt, skulle gärna vilja se vilken teknik han använder.
2020-03-16, 19:28
Medlem
svepets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Varför stänger dom inte av negerns mick det är sjukt jobbigt med smasket.

Förmodligen är hans underläpp så tung så att han inte orkar hålla munnen stängd när han tuggar.
2020-03-16, 19:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
För oss är det ju ändå underhållning och jag anser att de tråkiga ska ut, i slutändan ser jag gärna Sami som vinnare. Ser inte underhållningen i att se Philip hålla käften i vecka till.

Men han skall få in sin stav och då blir det en annan Philip, jag lovar.
2020-03-16, 19:29
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Twitter, men är osäker på om det verkligen är folket bakom BB som har det kontot.

Finns på instagram också
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad snackar ni om vilke röstning?
BB hade en omröstning i appen idag (som är borttagen nu) om vilka 4 man ville skulle ingå i matveckan denna vecka. Man skulle själv skriva in namnet på vilka 4 som skulle ingå.
Medlem
Sedan Amilia blev förälskad i Lennie har hon börjat sminka sig så överdrivet. Tror vissa i huset kommer må dåligt när de ser sin sminkning/kropp/osv i avsnitten och klippen. Det kan man ge Anty iallafall, hon kunde sminka och styla sig - förutom naglarna som var hemska
2020-03-16, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Jass pratade inte hun om coronavirus, hur mycket vet de.
Dom är informerad om läget
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
PRECIS! Han låg bara rytmiskt och gned sin otäcka sak. INTE SEX! Motsatsen.

WTF. Har den äldre herren äntligen haft sex med bäbisen?
Medlem
Är ni redo för första analyseringen av Amilias kvällsmat?
Här kommer den (för jag har verkligen inget liv).

16 mars
kvällsmat: En stor bit pizza på tio minuter, sitter och ’’mm’’ar under tiden. Ser ut som att hon sitter och överväger ifall hon ska ta en ’’liten’’ bit till. Blir inga fler bitar än. Hon verkar mycket fundersam. Hon säger till Lennie ’’jag tror fan jag är mätt alltså’’. Beslutar sig tillslut för att det får plats en till bit pizza i magen. Varför inte liksom. Stoppar i sig den på cirka fem minuter. Mums. Lennie förser henne med ännu en bit pizza. Hon skrattar lite svagt men hugger in med glädje. Släpper en ljudlig rap. Hon äter upp pizzan i tre tuggor. Skrattar som hon samtidigt säger ’’alltid jag som är sist’’. Kan detta vara taktik från hennes sida, för att slippa ta disken? Mycket möjligt. Såklart tar pappa Lennie hennes tallrik samtidigt som hon dricker i sig sitt sista vatten. Även glaset dukar Lennie undan. På hennes ansiktsuttryck ser det ut som att pizzan kommer upp i halsen några gånger, men hon sväljer beslutsamt.

Okej, detta är nog det enda jag kommer skriva om hennes matintag. Det var jobbigare än vad jag trodde.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
BB hade en omröstning i appen idag (som är borttagen nu) om vilka 4 man ville skulle ingå i matveckan denna vecka. Man skulle själv skriva in namnet på vilka 4 som skulle ingå.

Fan alltså, missade det. Hoppas Analia vann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in