Citat:
Ursprungligen postat av
CliviaMiniata
Just det. Bland det värsta tycker jag är att de tror att vårdpersonal ska riskera livet och jobba med bristfällig skyddsutrustning. Eller att lärare skall jobba. Börja med att stänga skolorna. Alla som har barn vet att de smittar sina familjer hel tiden med olika infektioner.
Sedan kan jag informera alla viktigpettrar politiker om att även utanförskapsområdena har koll på hur regeringen sköter det här. Förtroendet existerar inte längre.
En svart doktor på WHO tror de mera på för han är afrikan och högt uppsatt i världen.
Om någon skulle råka höra FHM så tror de att svenskarna konspirerar för att mörda invandrare och stjäla deras barn. Eller liknande dumheter. Men annars gäller det att hålla igång affärerna överallt.
Jag är 60+ och håller mig hemma ensam. Spyr på regeringen och FHM. De vill att vi pensionärer ska dö, helt klart. Men jag tänker f@n inte göra dem till viljes.
Jag tror inte att sjukvårdspersonalen riskerar livet i någon större omfattning pga bristande skyddsutrustning. Däremot kommer de att bli sjuka i parti och minut och måste därför stanna hemma och det kommer inte att bli så bra, det kan man vara helt säker på.