Citat:
Ursprungligen postat av
DenAndraGrannen
FHM som är så vetenskapsbaserad, kan dom ge källa på en studie på detta? Vad är vetenskapen dom pekar på för att fördröja allt?
Nu kommer vi oavsett att kunna göra en studie: Kommer Spotify-arbetarna att krypa ut av sina boende före alla andra pga ansträngning? Om inte så tog FHM fel!
Ja, det återstår att se. Folk verkar ju i alla fall självmant ha valt att vara mycket mer försiktiga. Redan i slutet av förra veckan började det kännas tomt i Stockholm. Så det är många som har "tjuvstartat" ändå, vilket jag själv glad över, för allas skull.
Många har ju uppmärksammat vad som pågår i övriga världen och agerar på egen hand. Jag tror av den anledningen att det inte kommer bli lika illa här som i Italien, eller hoppas i varje fall. Vi har ju en del varnande exempel så att säga, och i slutändan handlar det mycket om vad enskilda individer gör.
Tegnell framstår ju som dum i huvudet för många med allt han säger, men jag tycker man skall vara öppen för tanken att han kan ha rätt också. Annars är man korkad själv.