Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpis78
Vad tror ni om sperman på LW:s kjol? Själv kan jag inte riktigt förstå hur de kan hänga upp sig på det..Enligt bilden så var det en liiiten fläck, osynlig för ögat, som kan ha uppkommit närsomhelst de två hade haft sex. En kjol kke man inte tvättar så ofta, och hon kke inte ens märkt att det kommit sperma på. SD har inget svar, han har iallafall inte slagit ihjäl henne o sedan ejakulerat på henne som en annan nekrofil, enligt honom själv 😂
Nu vet inte jag hur stor eller liten fläcken var. Minns inte. Men han säger i förhör att LW hade kjol på sig på fredagen när de hade sex och att hon antagligen inte tvättar den så ofta.
Hrm..: På fredagens övervakningsbilder från Stadium så hade LW svarta träningskläder på sig på em när hon köpte present till sonen. Då hade hon varit på sjukgymnastik innan.
Hrm..: På måndagens övervakningsbilder från polishuset hade LW den kjolen på sig.
I mitt huvud: Tar man på sig en kjol med sperma på när man går till polisen? Jag vet inte, hon kanske gjorde det. Jag hade inte gjort det. Men så har jag heller aldrig levt LW's liv eller gått i hennes skor, så vad JAG hade gjort eller inte är väl irrelevant.
Tycker att fredagens aktiviteter på SD's mobil, it och allt vad det var tyder på annat än blodigt lovemaking på kontoret om man lägger ihop allt som går att hitta rent teknologiskt gällande både HD's fredag, SD's fredag och LW's fredag (SD säger att han fick blod i hela ansiktet och på sin krage på tröjan - nice att sitta och jobba vidare efter det?).
Ett jäkla jobb. Det finns en liten lucka på lunchen, typ, som en annan användare här har hittat, men.... ja....
Vore intressant om nån strukturerad människa ville göra en tidslinje på dessa tre under fredagen.