2020-03-16, 12:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Är Vickan paranoid eller???

Totalt.
Vickan "jävla töntar som inte kan räkna 1+1"
Det är ju sjukt roligt.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har skrivit det förut men ville inte kommentera. Nu kan jag göra det. Har en bekant som har frilansat på produktionen men pga Corona så varslades många och jag får tyvärr inga hintar längre.
Känns lite skadeskjutet.
Vänta lite nu här, så du är inget orakel utan du har fått inside information hela den här tiden? Känner mig lurad! Förjävligt synd att personen inte finns kvar måste jag ändå säga. Fan.
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla

Vad gäller Vickan - Hahaha, människan är skitjobbig. Hennes grandiosa självbild och avsaknad av självinsikt liknar faktiskt Amilias. Jag vill ha kvar Vickan ett litet tag till för att... Amilia hatar henne.

Amilia hatar henne, vill ha ut henne, blir så less om hon blir kvar. Vickan säger emot Amilia, Vickan har köpt sig lite tid hos mig. Jag har två stora agendor - Sami ska vinna BB, och Amilia ska bli besviken så mycket som möjligt tills vi får chansen att rösta ut Amilia "världens roligaste mest okända människa" Stapelfeldt.

Nja, de kan börja bonda mer och mer nu ju pga deras gemensamma "hat" för Glasman.
2020-03-16, 12:53
Bannlyst
Vicky börjar tappa det. Glasmans pikar har börjat ta på henne mer och mer.
2020-03-16, 12:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
karma kommer ta dem ingen vill umås med dem

jassa och vicky är så paranoida
2020-03-16, 12:54
Medlem
Tycker också Sami ska vinna skiten, men börjar ledsna på glasman nått jävulskt😅. Trodde aldrig jag skulle säga att jag vill se Lennie med sami & Julia i final. Då vet man hur mkt man ogillar de andra deltagarna. Jasmine & Martin måste man nämna också, fyfan vad tråkiga personer, åk hem och mys istället.
2020-03-16, 12:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Blir märkligt när Vickan reagerar på att Lennie umgås med Sami och co när hon själv ivrigt lyfter fram hur viktigt det är att man får umgås med de man har roligt med. Verkar inte fatta att Lennie gör exakt det när han sitter vid poolen och pratar med Sami om dokumentären osv. Hoppas hon åker för sin egen skull. För ung och osäker. Blir inte bra för hennes mående om hon blir kvar längre så som hon betett sig.
Kunde inte sagt det bättre själv! Nu ser man verkligen hennes rätta färger och det är inget man gillar. Hennes tid kommer.
2020-03-16, 12:55
Medlem
jassa har sånt högmod tror hon är odödlig i huset

nej dem svettas inte ett skit
2020-03-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Totalt.
Vickan "jävla töntar som inte kan räkna 1+1"
Det är ju sjukt roligt.
”Dom sköt sig själva i foten, så jävla gött”
Nej gummor, det är ni som gjort, tro mig
Medlem
Det roliga är att Alex betyder 1000 gånger mer för sami än vad Philip gör, Alex är den enda som får sami att skratta och pushar honom med gym program osv.
Vad får er att tro att Philip som endast kommer användas som en docka tillför rainbow?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21musse
Hur tänker folk inför röstningen ikväll?. Jag skulle gärna se Alex eller Victoria lämna. Victoria speciellt som försöker framhäva sig själv som världens bästa människa fast snackar mest skit av alla.
Victoria! Är inget fan av Alex men han oftast snäll i alla fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa har sånt högmod tror hon är odödlig i huset

nej dem svettas inte ett skit
Hahahahah ”come at me”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem