Har skrivit det förut men ville inte kommentera. Nu kan jag göra det. Har en bekant som har frilansat på produktionen men pga Corona så varslades många och jag får tyvärr inga hintar längre.
Känns lite skadeskjutet.
Vänta lite nu här, så du är inget orakel utan du har fått inside information hela den här tiden? Känner mig lurad! Förjävligt synd att personen inte finns kvar måste jag ändå säga. Fan.
Vad gäller Vickan - Hahaha, människan är skitjobbig. Hennes grandiosa självbild och avsaknad av självinsikt liknar faktiskt Amilias. Jag vill ha kvar Vickan ett litet tag till för att... Amilia hatar henne.
Amilia hatar henne, vill ha ut henne, blir så less om hon blir kvar. Vickan säger emot Amilia, Vickan har köpt sig lite tid hos mig. Jag har två stora agendor - Sami ska vinna BB, och Amilia ska bli besviken så mycket som möjligt tills vi får chansen att rösta ut Amilia "världens roligaste mest okända människa" Stapelfeldt.
Nja, de kan börja bonda mer och mer nu ju pga deras gemensamma "hat" för Glasman.
Tycker också Sami ska vinna skiten, men börjar ledsna på glasman nått jävulskt😅. Trodde aldrig jag skulle säga att jag vill se Lennie med sami & Julia i final. Då vet man hur mkt man ogillar de andra deltagarna. Jasmine & Martin måste man nämna också, fyfan vad tråkiga personer, åk hem och mys istället.
Blir märkligt när Vickan reagerar på att Lennie umgås med Sami och co när hon själv ivrigt lyfter fram hur viktigt det är att man får umgås med de man har roligt med. Verkar inte fatta att Lennie gör exakt det när han sitter vid poolen och pratar med Sami om dokumentären osv. Hoppas hon åker för sin egen skull. För ung och osäker. Blir inte bra för hennes mående om hon blir kvar längre så som hon betett sig.
Kunde inte sagt det bättre själv! Nu ser man verkligen hennes rätta färger och det är inget man gillar. Hennes tid kommer.
Det roliga är att Alex betyder 1000 gånger mer för sami än vad Philip gör, Alex är den enda som får sami att skratta och pushar honom med gym program osv.
Vad får er att tro att Philip som endast kommer användas som en docka tillför rainbow?
Hur tänker folk inför röstningen ikväll?. Jag skulle gärna se Alex eller Victoria lämna. Victoria speciellt som försöker framhäva sig själv som världens bästa människa fast snackar mest skit av alla.
Victoria! Är inget fan av Alex men han oftast snäll i alla fall.