2020-03-16, 12:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
men vad bra tips! Har alltid varit lite feg för kyckling i ugn, måste prövas!

Jovisst! Det är ingen fara alls med kyckling. Skär upp den lite eller skär den i delar innan om du är riktigt osäker.
2020-03-16, 12:34
Medlem
Hur tänker folk inför röstningen ikväll?. Jag skulle gärna se Alex eller Victoria lämna. Victoria speciellt som försöker framhäva sig själv som världens bästa människa fast snackar mest skit av alla.
2020-03-16, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21musse
Hur tänker folk inför röstningen ikväll?. Jag skulle gärna se Alex eller Victoria lämna. Victoria speciellt som försöker framhäva sig själv som världens bästa människa fast snackar mest skit av alla.
+1! Philip ska röstas kvar! Då blir det drama
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
94% var har du sett dem siffrorna?

Har skrivit det förut men ville inte kommentera. Nu kan jag göra det. Har en bekant som har frilansat på produktionen men pga Corona så varslades många och jag får tyvärr inga hintar längre.
Känns lite skadeskjutet.
Medlem
Nu får det väl räcka med bullshit och taktiksnack Vickan herregud vad tröttsamt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21musse
Håller med, Alex eller Victoria ut skulle röra om i grytan.
2020-03-16, 12:38
Medlem
kermiths avatar
Analia är sååååå förstående
Medlem
__Alez__s avatar
Vickan sprider så jävla mycket skit nu.

Glasman och Sami har inte ens försökt få någon att välja Philip. Vickan är säker på att de försöker få Lennie att göra det.

Hon är nojjig som fan.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Håller med, Alex eller Victoria ut skulle röra om i grytan.

+1
2020-03-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vickan sprider så jävla mycket skit nu.

Glasman och Sami har inte ens försökt få någon att välja Philip. Vickan är säker på att de försöker få Lennie att göra det.

Hon är nojjig som fan.
😂😂 hon måste uuuuuut
2020-03-16, 12:40
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Håller man på Sami så röstar man kvar Philip.

Övertygad om att han är bättre för Sami än Glasman.
Så ser gärna att Glasman åker ut före Philip.

VICKAN OUT!

Alltså jag är så trött på sånt här resonemang, egentligen. Inget emot dig så, just ditt inlägg var inte lika extremt och fördömande som många liknande och det är nog de jag reagerat mycket på. "Om man inte röstar såhär håller man inte på Sami" typ de inläggen.. Det är flera som tänker som du, och det går heller inte att hävda att ni har fel i ert resonemang. Hejar man på Sami kan man gott rösta kvar Philip just därför.

Men - resonerar man annorlunda TROTS att man håller på Sami så blir det ett jävla liv från vissa håll - JAHA så du vill inte att Sami ska vinna alltså??? /JAHA du hatar Sami ALLTSÅ!? /JAHA du älskar Vickan/Alex/Jassa då du tycker nån av dom ska vinna en miljon du??!!/JAHA du tycker Vickan är helt jävla fantastisk? 😅 JAHA så du är ett troll?!?

Nä jag har inte fått detta emot mig men jag följer tråden rätt bra. 😁

För den som överhuvudtaget orkar lyssna till hur JAG tänker istället kommer det välförfattat här:

JAG tänker rösta på att Lilla Vickevire ska vara kvar OCH jag älskar Sami, jag är fan kär i Sami.

Vad gäller Sami - han behövde inte Philip för att klara sig innan, och behöver det inte nu. Sami blir inte ledsen om Philip åker ut. Rainbow är starka nog och Sami är definitivt stark nog utan honom. (Sami skulle faktiskt bli ledsen om Glasman åkte. Även om Glasman inte kan hållas där inne 100 dagar för Samis skull, fan det går ju inte längre.. Vi kommer inte orka, inte SÅ länge.) Jag tycker inte att jag "skadar" Sami eller hans chanser, det är att överskatta Philip helt enormt - tycker jag själv. Sami älskar Glasman och tycker Glasman är det bästa för honom där inne, han skulle bli helt lost och luften skulle gå ur om Glasman drog och Philip är nog inget substitut för honom eller deras connection. Philip kommer dessutom att åka ut rätt snart även han för han kommer inte skapa sig fans. Han är inte hållbar så han är inget att rädda för att Sami ska ha sällskap enligt mig. Att behålla Philip för att man vill ha ut Glasman så snart det går och Philip ska vara Samis nya polare känns inte som en hållbar lösning, Philip är inte kvar länge.

Vad gäller Philip - Herregud. Jag är så fundamentalt ointresserad av att "ge honom en vecka till" och höra hur han är värd en chans. Jag kan resonera så, men inte med honom, jag tror inte att potentialen överhuvudtaget finns. Kommer inte bli annorlunda. Kan erkänna om jag får fel men. Han är det tråkigaste jag någonsin sett. Att han hade mage att lova att han skulle "fucka ur" på festen 🤣 Kommer man in sent måste man göra avtryck. Vickan gjorde det, på gott och ont, men hon gjorde det. Izabella gjorde mycket större avtryck snabbt. Frida tog tillfället i akt under festen, men hon är inte nominerad och måste göra det så pass snabbt, hon bara tog för sig ändå. Philip kom tillsammans med Frida in senast av alla, sämsta utgångsläge, och är nominerad. Det här ÄR hans chans OCH han är uttalat väl medveten om saken. Hur bra han än potentiellt vore för Sami är han den orimligaste deltagaren jag någonsin, någonsin sett. Skulle Philip sitta nominerad mot typ Amilia, Mergim eller nån annan jag genuint avskyr räddar jag såklart Philip. MEN..

Vad gäller Vickan - Hahaha, människan är skitjobbig. Hennes grandiosa självbild och avsaknad av självinsikt liknar faktiskt Amilias. Jag vill ha kvar Vickan ett litet tag till för att... Amilia hatar henne.

Amilia hatar henne, vill ha ut henne, blir så less om hon blir kvar. Vickan säger emot Amilia, Vickan har köpt sig lite tid hos mig. Jag har två stora agendor - Sami ska vinna BB, och Amilia ska bli besviken så mycket som möjligt tills vi får chansen att rösta ut Amilia "världens roligaste mest okända människa" Stapelfeldt.

Med det sagt, jag gråter ju inga tårar för Vickan om hon åker. I'll be fine 😅

Tack för mig. Den som läste: Puss!
2020-03-16, 12:42
Medlem
vickan sluta snacka du gör bara bort dig ännu mer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här