2020-03-16, 11:05
Medlem
__Alez__s avatar
Håller man på Sami så röstar man kvar Philip.

Övertygad om att han är bättre för Sami än Glasman.
Så ser gärna att Glasman åker ut före Philip.

VICKAN OUT!
2020-03-16, 11:10
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Philip ställer in sig så mycket hos Glasman och Sami att det blir pinsamt. Han har uppenbarligen kollat på programmet innan och vet exakt vad han ska säga för att få deras godkännande.
2020-03-16, 11:12
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ja, ut med skvallerkärringen ikväll! Vicky borde ha förlorat ett antal röster de senaste dagarna så en viss chans finns kanske.
2020-03-16, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hade garvat sönder. Jag VILL!!!!

Ja! men tyvärr är de för avancerat för tv4. Blir de skräck vecka. Blir de som typ Freeze grejen.
Till o från i typ 2 dagar, sen är de slut
2020-03-16, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja, ut med skvallerkärringen ikväll! Vicky borde ha förlorat ett antal röster de senaste dagarna så en viss chans finns kanske.

Får hoppas! vill ha ut henne fort som fan
2020-03-16, 11:19
Medlem
VanDeKamps avatar
Mergim: Jag gillade inte Lisa för hon gnällde hela tiden.

Självinsikten är verkligen fenomenal hos honom...
2020-03-16, 11:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Glasman säger att han inte ens tänker på sex inne i huset och inte är det minsta sugen på det.

Är det verkligen så Glasis?
Han säger så för att det ska låta bra
2020-03-16, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Nu kritiserar Izabella BB

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/MRbJKo/izabella-inte-ens-mamma-kunde-rosta
Så löjligt. Det fungerade helt felfritt för mig i den omröstningen. Hon hade åkt ut mot alla i en omröstning, även mot Philip och Frida. Så pass tråkig och grå deltagare var hon i huset.
2020-03-16, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Philip ställer in sig så mycket hos Glasman och Sami att det blir pinsamt. Han har uppenbarligen kollat på programmet innan och vet exakt vad han ska säga för att få deras godkännande.
Haha ja så uppenbart. Han kommer inte tillföra ett skit förutom att vara Sami och Glasmans yes-man.
2020-03-16, 11:21
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-

Han är verkligen en sorglig man.. så besviken på honom. Vilken tönt. Tråkigt att Izabella åkte ut istället för honom i örådet. Hade valt att ha kvar sköna Izabella framför alla som är nominerade plus flera av de andra rötäggen i huset.
2020-03-16, 11:23
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Nja, egentligen andra veckan då BB började en måndag den första veckan. Då var det skitmånga som tyckte Jassa var snygg som fan men när hon börjar tänka själv, då jävlar ska hon ut!

Jamen..🤦‍♀️ Ja, okej, för 3 veckor sen exakt var det den 24/2 och BB började den 10/2 så du får såklart rätt där. Oavsett vilket, så är min poäng exakt densamma.

Jag störde mig inte direkt på henne förrän jag började kolla 24/7, särskilt senaste veckan. Jag röstade KVAR henne i början. Har ingen stark avsky, hennes snackande/whatever hit och dit tycker jag de flesta håller på med, men jag har mina anledningar. Sitter hon inte emot de jag verkligen avskyr, så röstar jag ut henne. 🤷‍♀️

Ju längre tid det går, desto klarare bild får man av människors personlighet och beteende i pressade situationer, diskussioner, alkoholpåverkan, bråk et cetera. Ju längre tid desto mer kan folk inte upprätthålla sina bästa sidor utåt. Små saker som inte var så jobbiga först men som blir störigt över tid eller förstärks.. Förklaringarna kan vara många till att man gradvis svänger. Jag tycker verkligen inte det är märkligt.

Självklart kommer folk utifrån sina egna preferenser kunna ändra uppfattning om en person även om de tyckte/tycker hon är snygg. Om det nu verkligen är så att Jassa överhuvudtaget inte tänkt själv de första 2 veckorna men börjat göra det nu, betyder ju inte det att alla kommer gilla det hon tänker. Vissa gör, andra inte. Som med alla människor.

Vilka här inne som faktiskt ändrat sin uttalade uppfattning dessa 3 veckor har inte jag koll på. MÅNGA har tillkommit också, som jag själv, som syns här först senare. Hon har ju stort tittarstöd utanför detta forum dessutom. Om 30 dagar till kan saker hända som ändrar fler uppfattningar. Många har ändrat uppfattning om Glasman radikalt också som exempel. Händer mig varje säsong att jag ändrar uppfattning om folk över de 100 dagarna.

Vad är det som gör att folk träffar och blir våldsamt kär i någon som är så snygg, charmig, snäll, sexig, allt, för att sedan göra slut och "hata" personen.. Jo tiden. Nya saker som händer. Nya sidor, nya beteenden man inte såg förut. Nu får vi väldigt intensivt se människor dygnet runt här. Det blir så bara. Stay tuned.
2020-03-16, 11:23
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Han är verkligen en sorglig man.. så besviken på honom. Vilken tönt. Tråkigt att Izabella åkte ut istället för honom i örådet. Hade valt att ha kvar sköna Izabella framför alla som är nominerade plus flera av de andra rötäggen i huset.

På vilket sätt var Izabella skönare? Hon var minst lika anonym som Philip.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in