Citat:
Ursprungligen postat av
Mikeyjames
Nja, egentligen andra veckan då BB började en måndag den första veckan. Då var det skitmånga som tyckte Jassa var snygg som fan men när hon börjar tänka själv, då jävlar ska hon ut!

Jamen..🤦♀️ Ja, okej, för 3 veckor sen exakt var det den 24/2 och BB började den 10/2 så du får såklart rätt där. Oavsett vilket, så är min poäng exakt densamma.
Jag störde mig inte direkt på henne förrän jag började kolla 24/7, särskilt senaste veckan. Jag röstade KVAR henne i början. Har ingen stark avsky, hennes snackande/whatever hit och dit tycker jag de flesta håller på med, men jag har mina anledningar. Sitter hon inte emot de jag verkligen avskyr, så röstar jag ut henne. 🤷♀️
Ju längre tid det går, desto klarare bild får man av människors personlighet och beteende i pressade situationer, diskussioner, alkoholpåverkan, bråk et cetera. Ju längre tid desto mer kan folk inte upprätthålla sina bästa sidor utåt. Små saker som inte var så jobbiga först men som blir störigt över tid eller förstärks.. Förklaringarna kan vara många till att man gradvis svänger. Jag tycker verkligen inte det är märkligt.
Självklart kommer folk utifrån sina egna preferenser kunna ändra uppfattning om en person även om de tyckte/tycker hon är snygg. Om det nu verkligen är så att Jassa överhuvudtaget inte tänkt själv de första 2 veckorna men börjat göra det nu, betyder ju inte det att alla kommer gilla det hon tänker. Vissa gör, andra inte. Som med alla människor.
Vilka här inne som faktiskt ändrat sin uttalade uppfattning dessa 3 veckor har inte jag koll på. MÅNGA har tillkommit också, som jag själv, som syns här först senare. Hon har ju stort tittarstöd utanför detta forum dessutom. Om 30 dagar till kan saker hända som ändrar fler uppfattningar. Många har ändrat uppfattning om Glasman radikalt också som exempel. Händer mig varje säsong att jag ändrar uppfattning om folk över de 100 dagarna.
Vad är det som gör att folk träffar och blir våldsamt kär i någon som är så snygg, charmig, snäll, sexig, allt, för att sedan göra slut och "hata" personen.. Jo tiden. Nya saker som händer. Nya sidor, nya beteenden man inte såg förut. Nu får vi väldigt intensivt se människor dygnet runt här. Det blir så bara. Stay tuned.