Citat:
Ursprungligen postat av
leosurvey
Det var något av det värsta jag sett. Han kan ju ingenting. Hur många respiratorer har vi? - Ehh......?. Vad är det för gäng Trump har i kring sig egentligen inkl att han är ju lika bedrövlig själv. Dom är ju så okunniga så jag trodde inte att detta var möjligt. Man har en retorik som man skulle kunna exemplifiera som att någon skulle stå i en båt som är på väg att bli överfull med vatten och ett vågskvalp så kantrar båten. Retoriken blir i deras fall - Ähh, det är bara lite vatten det är inga problem!!!. Helt otroligt!.
Ps. klippet finns även på you tube för den som inte kan se CNN
Det är sjukt okunnig han är, SJUKT SJUKT okunnig.
Men det är detta man menar med att rensa träsken, fyll det med inkompetens istället.
Och deras flytande svar om tester och annat, säger mig att man har noll koll.
Och detta eviga ryggdunkandet hur bra man är, när man i verkligheten har varit precis värdelösa.
Det gör en rätt perplex, vem pratar dom med, inte folket i alla fall.
Vi får se om testerna kommer på Måndag-Tisdag-Onsdag-Torsdag, nåt säger mig att det tar längre tid när man pratar så.
Men för folket i USA skull, så får vi hoppas på idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
E.Merckx
Det kinesiska kommunistviruset fortsatter att attackera den fria varlden.

Dom kinesiska kommunistdiktatorerna maste hallas ansvariga for sina logner om viruset.
Vilka lögner?
Du vet att virus inte har en politisk tillhörighet väl?
Undrar ärligt, för det är troligt att du tror det är så och med tanke på vad du skriver.
Ska vi titta på lögner, så har du ett axplock av trumpen väl samlat i en hög här.
Dock bara till en viss punkt, för sen kan man fylla på med mer lögner.
(FB) Hur påverkar Corona USA:s ekonomi och hur hanterar Trump detta politiskt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Revej
Då kan vi räkna in USA också, för de har försökt göra det samma.
Och misslyckats som Kina.