Citat:
Ursprungligen postat av
DonTrump
Tvärtom, jag trodde som dig. Att de skulle försöka undvika varandra och att det skulle vara stelt idag efter gårdagen.
Men Glasman flörtar på som fan.
Underskatta inte denne Glasman
Rätt otäck ibland. Som när han bara stirrar rakt in i Julia i flera sekunder. Det har han gjort många gånger idag. Julia har blivit jätteobekväm

=
Jassa märkte definitivt att det hände nåt i sängen, hon har inte gått runt och pratat med varken Julia eller NÅN om det? Är det verkligen möjligt?
Jag skrev på kvällen att det känns som vem som helst kommer kunna knulla med vem som helst inatt. Julia var ju en lågoddsare, verkligen.. Jag trodde Lennie 😁 Men icke.. Jävla otippad matchning det blev ändå. Hon hade kunnat hamna vart som helst, det blev nästan hennes sistahandsval efter att ha hoppat på karl efter karl utan succé.
Nu har hon fått till det äntligen, men det sex man kan få till utan att försöka störa andra överhuvudtaget är ju av rätt kass kvalitet. Förr kunde folk köra utav bara helvete delvis täckt eller även helt täckt av täcke i BB. Det de (Glasman) presterade var ju knappt bättre än inget alls 😅 Har aldrig sett något så oupphetsande i sexväg. Jag hoppas de inte ångrar sig dock, det är ju ingen big deal. Överhuvudtaget. Två vuxna människor liksom. Fulla, kåta, begränsat utbud. Så kan det gå. 🤷♀️