2020-03-16, 03:33
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Arrest*
Golare.
2020-03-16, 03:33
Medlem
Jävlar Frida går rakt till Lennie när han sitter, och pussar på hans kind.

Hon är modig ju.
2020-03-16, 03:36
Medlem
CamillaGorillas avatar
Jag har alltså läst ALLA inlägg löpande idag. Ingen har svarat på hur det varit mellan Julia och Glasman under söndagen. Helt lugnt, helt som vanligt? De sover tillsammans inatt såg jag. Men de har pratat med varandra precis som innan idag som om inget hänt eller? Inget som kändes off eller undvikande mot varandra?

Jag såg deras under täcket-akt inatt från start till slut. Mig kan ni inte intala att det inte är säkert att det hänt. Det har hänt. Så den diskussionen skippar vi, iaf med mig. Ångrar att jag inte filmade, och filmade HELA, när jag ser skeptiker i tråden.
2020-03-16, 03:37
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Kommenterar avsnittet, inte liven

Lunatic stör sig säkert på det, så jag fortsätter

Hahaha, då är jag med.
2020-03-16, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jag har alltså läst ALLA inlägg löpande idag. Ingen har svarat på hur det varit mellan Julia och Glasman under söndagen. Helt lugnt, helt som vanligt? De sover tillsammans inatt såg jag. Men de har pratat med varandra precis som innan idag som om inget hänt eller? Inget som kändes off eller undvikande mot varandra?

Jag såg deras under täcket-akt inatt från start till slut. Mig kan ni inte intala att det inte är säkert att det hänt. Det har hänt. Så den diskussionen skippar vi, iaf med mig. Ångrar att jag inte filmade, och filmade HELA, när jag ser skeptiker i tråden.

Tvärtom, jag trodde som dig. Att de skulle försöka undvika varandra och att det skulle vara stelt idag efter gårdagen.

Men Glasman flörtar på som fan.

Underskatta inte denne Glasman

Rätt otäck ibland. Som när han bara stirrar rakt in i Julia i flera sekunder. Det har han gjort många gånger idag. Julia har blivit jätteobekväm =
Senast redigerad av DonTrump 2020-03-16 kl. 03:44.
2020-03-16, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Alltså detta är hysteriskt roligt. Jag skrev den kommentaren innan jag ens kommit ikapp och sett det här stavnings-kriget. Jag läste igenom tråden för att uppdatera mig om kvällen i kronologisk ordning. Snacka om dålig timing av mig att lägga en sån kommentar, eller ett jävla sammanträffande i alla fall att jag lyckades göra det mot en av de inblandade i denna diskussion dessutom 🤣 Så jag bryr mig inte ett dugg om er diskussion, jag är en person som kan rätta folks stavfel och jag tycker själv jag är rätt dryg då. That's it.
Tack för ett gott skratt
2020-03-16, 04:27
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Tack för ett gott skratt

Hade fan en känsla av att jag skulle tillföra nåt av värde i den här tråden till slut. Nu har jag nog peakat.
2020-03-16, 04:41
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Tvärtom, jag trodde som dig. Att de skulle försöka undvika varandra och att det skulle vara stelt idag efter gårdagen.

Rätt otäck ibland. Som när han bara stirrar rakt in i Julia i flera sekunder. Det har han gjort många gånger idag. Julia har blivit jätteobekväm =

Jassa märkte definitivt att det hände nåt i sängen, hon har inte gått runt och pratat med varken Julia eller NÅN om det? Är det verkligen möjligt?

Jag skrev på kvällen att det känns som vem som helst kommer kunna knulla med vem som helst inatt. Julia var ju en lågoddsare, verkligen.. Jag trodde Lennie 😁 Men icke.. Jävla otippad matchning det blev ändå. Hon hade kunnat hamna vart som helst, det blev nästan hennes sistahandsval efter att ha hoppat på karl efter karl utan succé.

Nu har hon fått till det äntligen, men det sex man kan få till utan att försöka störa andra överhuvudtaget är ju av rätt kass kvalitet. Förr kunde folk köra utav bara helvete delvis täckt eller även helt täckt av täcke i BB. Det de (Glasman) presterade var ju knappt bättre än inget alls 😅 Har aldrig sett något så oupphetsande i sexväg. Jag hoppas de inte ångrar sig dock, det är ju ingen big deal. Överhuvudtaget. Två vuxna människor liksom. Fulla, kåta, begränsat utbud. Så kan det gå. 🤷‍♀️
2020-03-16, 05:24
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Tills den skenheliga luffaren Glasman är ute så kommer jag alltid rösta emot hans intressen.

Gissningsvis vill han ha kvar sin nya toffel Philip idag så då röstar jag kvar den andra. Enkelt.
2020-03-16, 06:11
Medlem
Alex är en skön typ. Troligtvis den enda man skulle orka umgås med utanför programmet.
2020-03-16, 06:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Näädå, hon sover med filosofen.
Nåja. Good enough. Lite ligga snart igen.
2020-03-16, 06:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:

Knullblicken, vet du.

Han är inte så jävla sexig. Men det är ändå kul!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in