Citat:
Ursprungligen postat av
DonTrump
Anty var inte så illa ändå.
Det enda hon gjorde var ju typ att hymla med ögonen hela tiden.
Vickan och Amilia är ju dock riktiga svin.
Båda ska ut illa kvickt.
Anty inte Illa?
Hon höll hela rosa rummet låst under sig.
När hon åkte kom alla ut och va med alla.