2020-03-15, 15:10
  #73405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tror inte Lennie alls är tänd på henne. Det bara råkade bli så en natt och tror han ångrar sig. Det är vad jag tror.
Amilia är verkligen torr tråkig och är bitter för att andra brudar är roligare än henne.

Nu sitter hon och planerar en sexakt med Lennie

Hahaha hon har verkligen noll verklighetsuppfattning
Klart att han ångrar sig. Han vet de inte kommer ha sex nyktert och när det är fest passar han på att supa direkt så han kan skylla på det ifall hon försöker. Tror han ”tycker synd” om henne så han vill inte dissa henne rakt av.
2020-03-15, 15:10
  #73406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Har Julia släppt det? Hon satt precis och "ältade" med Glas om hela grejen. Dessutom att Julia tycker att de har "glidit ifrån varandra" är väl egentligen en omskrivning av "du snodde Martin när du visste att jag var intresserad av honom".
Alltså jag undrar om Martin ens skulle vilja ha Julia om Jas åkte ut lol. Känns inte som de inte ens på fyllan.
2020-03-15, 15:10
  #73407
Medlem
Har svårt att förstå mig på folk som Martin Jasmine båda är 26 och 30 år gamla, håller på o myser i BB men tex Jasmine sa nyss att hon ska flytta till London efter big brother.

Hur kan man hålla på som dom gör och inte känna att man vill va ihop efteråt?

Kanske är det bara jag som är känslig med sånt där, jag skulle aldrig kunna umgås med en tjej så mycket och ligga och mysa med henne om jag inte var seriös.

Känns fett flummigt, jävla hippies eller vad är grejen?
2020-03-15, 15:11
  #73408
Medlem
Det här vidriga smackandet kommer att bli min död. En dag kommer jag inte stå ut längre och då är det tack och godnatt.
2020-03-15, 15:12
  #73409
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Du ser det som att hon paktar. Jag ser det inte som att hon paktar. Hon vill umgås med alla. Men just nu faller personerna i TR bort eftersom de har svikit henne. Vem vill umgås med någon som har huggit en i ryggen. Inte jag iallafall. Så att hon inte umgås med dem utan väljer att umgås med de andra nu är inte så konstigt tycker jag. Man får tänka på att de lever i en minivärld och de reagerar som vi andra skulle göra här ute i riktiga världen. Sedan vi så klart alla olika referenser.

Men vad vet jag? Du kanske skulle göra allt för att vara kompis med den som precis har huggit dig i ryggen här ute i den stora världen. Allt för att få tillhöra gruppen och att de inte skulle kalla dig falsk. Du kanske inte alls skulle vända dig till andra vänner och prata med dem om vad som har hänt dig. Men om du nu skulle vända dig till andra vänner så skulle du väl bara säga att du har blivit sviken av dina vänner men du skulle inte berätta hur de gjorde och vad du tänker om det. För du är väl helt säkert en superreko person som går runt och tiger om allt. Eller kanske har du ingen som du kan prata om allt med. I don't know...

Som sagt, vi har alla egna referenser. Personligen skulle jag självklart dumpa vänner som hugger mig i ryggen och så skulle jag prata med mina andra vänner och berätta vad som har hänt. Säkert skulle jag älta det i några veckor också.
Hon må kanske inte vara medveten om att hon paktar men det är precis vad hon gör. De satt ju i pinkroom nyss och sa att de ska göra allt för att få ut dom? Är inte det att bilda en allians?

Sen att påstå att hon bara "ventilerar med sina vänner" är helt befängt, senast i förrgår var pinkroom med Amilia i spetsen hennes största fiender i huset, och har varit sedan dag 1. Det har hon själv sagt dussintals gånger. Och du blandar in massor av personligt i dina argument, jag tänker inte ens bemöta dom. Jag hade åtminstone använt min hjärna mer i huset och agerat annorlunda än Jasse i alla fall, det är ett som är säkert.

Men som sagt, jag vill att hon fortsätter bete sig såhär för det kommer endast att påverka henne negativt i framtiden
2020-03-15, 15:14
  #73410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Förslag på nominering nästa vecka!!!
Ta in en våg, de två killarna och två tjejerna som väger mest får sitta säkert, de som vägrar ställa sig på vågen blir automatiskt nominerade.
Skulle vara en passande tävling efter Robinsomveckan.
Naturligtvis skall skalan på vågen visas på storbildsskärmen.
2020-03-15, 15:14
  #73411
Medlem
Tycker de ska få brev från tittarna. Vore helt underbart
2020-03-15, 15:15
  #73412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Har svårt att förstå mig på folk som Martin Jasmine båda är 26 och 30 år gamla, håller på o myser i BB men tex Jasmine sa nyss att hon ska flytta till London efter big brother.

Hur kan man hålla på som dom gör och inte känna att man vill va ihop efteråt?

Kanske är det bara jag som är känslig med sånt där, jag skulle aldrig kunna umgås med en tjej så mycket och ligga och mysa med henne om jag inte var seriös.

Känns fett flummigt, jävla hippies eller vad är grejen?


Hon har också sagt att hon ska flytta till Stockholm och tillbaka till Borås. Så det med London tror jag man ska ta med en klackspark. Eller henne ska man ta med en näve salt.
2020-03-15, 15:15
  #73413
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså jag undrar om Martin ens skulle vilja ha Julia om Jas åkte ut lol. Känns inte som de inte ens på fyllan.

Skulle inte tro det va
2020-03-15, 15:15
  #73414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahaha hon har verkligen noll verklighetsuppfattning
Klart att han ångrar sig. Han vet de inte kommer ha sex nyktert och när det är fest passar han på att supa direkt så han kan skylla på det ifall hon försöker. Tror han ”tycker synd” om henne så han vill inte dissa henne rakt av.

Det kliar i kroppen när jag bevittnar det, men kan inte sluta titta. Han kommer markera mer och mer tror jag. Han är ändå nice när han lever ut

Undrar om Amilia kommer städa köket sen.
2020-03-15, 15:16
  #73415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Skulle inte tro det va
Julia sa på fyllan igår helt seriöst att hon Inte skall vänta och vill ha Martin och att hon är helt seriöst. Jag säger ju att hon inte är over martin. Så patetiskt.
2020-03-15, 15:16
  #73416
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Har svårt att förstå mig på folk som Martin Jasmine båda är 26 och 30 år gamla, håller på o myser i BB men tex Jasmine sa nyss att hon ska flytta till London efter big brother.

Hur kan man hålla på som dom gör och inte känna att man vill va ihop efteråt?

Kanske är det bara jag som är känslig med sånt där, jag skulle aldrig kunna umgås med en tjej så mycket och ligga och mysa med henne om jag inte var seriös.

Känns fett flummigt, jävla hippies eller vad är grejen?

Det där håller jag med om. Jag är lika känslig som du

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in