Hur kan kineserna redan nu veta hur lång immunitet man kan få, finns det ens säkra analysmetoder för att hitta antikroppar mot det här viruset?
Visa oss gärna en studie i ämnet.
De har mätt andelen antibodies i individer som har tillfrisknat, för att utvärdera hur kroppens immunförsvar bearbetar sjukdomen. Är det inte ganska självklart att tester görs kontinuerligt i forskningssyfte?
Om ett vaccin kommer trollas fram, tror ni att det kommer att bli påtvingat? Jag fattar ju att det vore bra för riskgrupperna i samhället, men jag är inte så pigg på vaccin. Särskilt inte när många drabbades av den där sömnsjukan sist. Hur känner ni för ett eventuellt vaccin?
Vad hände precis på worldometer?? Har det blivit något fel eller vad är det som pågår? Det står att Vatikanstaten har 892 045 döda och 568 000 nya fall?? Vad faan händer?? Nästan 1 miljon döda i corona nu. Dags att vakna och inse faran om det här stämmer!!!!
Vatikanstaten har väl endast ca 800- 900 invånare så det kan ju omöjligvis stämma.
Om ett vaccin kommer trollas fram, tror ni att det kommer att bli påtvingat? Jag fattar ju att det vore bra för riskgrupperna i samhället, men jag är inte så pigg på vaccin. Särskilt inte när många drabbades av den där sömnsjukan sist. Hur känner ni för ett eventuellt vaccin?
Om regimen bestämmer sig för att tvinga folk att vaccinera sig med ett vaccin som har tagits fram snabbare än något annat vaccin i världshistorien utan dess like så bör man sätta foliekippan på huvudet & ladda hagelbössan.