Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Paret Da*idsson måste ha blivit rasande på Lena, som ville att det skulle vara rätt och riktigt = inget fusk i geo-världen.
Kanske ville hon att det skulle gå rätt till i alla sammanhang i livet - men klarade inte av det i sitt/sina egna kärleksaffärer.
Kanske var hon rak med de andra männen. Vad hon ville med dem. Eller inte ville.
Men när det gällde SD så fungerade det inte alls. Hon var kär och blev krossad och förvirrad över att det inte fungerade med honom. Som ständigt gav nya besked. Smekte med ena handen och slog med den andra.
Hon förstod inte den riktiga fara förrän det var för sent.
I mina ögon verkar det som jag skriver här ovan.
Det finns poliser, fotbollsdomare, rådmän och andra yrkesgrupper som är paragrafryttare och har stort rättvisepatos. Sen kan familjelivet och de privata relationerna samtidigt vara en katastrof.
Är man samtidigt engagerad i samma klubb eller förening som exfrun, älskarinnan, ex-älskarinnan, nya frun osv så blir det ju ännu rörigare.
Inom klubbar och föreningar så finns det saker som det går prestige i. Geocachingen i sig självt bäddade ju för kontroverser. Släng in några svartsjuka damer och herrar och konflikt-partyt är igång.
För oss är det bara en burk och folk med funktionskläder. För dem var detta på liv och död. Skulle inte ha förvånat mig om någon dött enbart pga caching-komtroverser som de här stressade runt.
Folk i föreningar kan komma ihop sig och bli ovänner för livet.
Geocachingen verkar vara en perfekt plattform att jävlas inom. Klart som fasen att man plockar bort loggar om man är lite barnslig och vill ge igen. Bekymret blir ju när den som plockar bort loggar då är anledningen till ens eget kraschade äktenskap och till vissa delar eget mående.
Utan detta satans skattletande och dess prestigefyllda upplägg hade LW levt idag.
Sen behöver man inte slå ihjäl den person som gör livet lite jobbigt för stunden. Den ambivalente empatilöse SD skulle både ha den hjärtformade kakan och äta den.
När den här snubben gör rehab-övningar för sin rygg i förhandlingarnas pauser så borde han ångra allt avancerat sex han haft och alla ställen han klättrat runt på för dessa burkars skull. Borde sparat ryggen.
Nu har han haft sin show. Nu är det dags för kritikerna att kommentera. Bra de tagit tid på sig. Det som är kvar av hans värld kommer rämna ett vittnesmål i taget härnäst.