2020-03-15, 20:51
Medlem
Vad sa alex om att det skulle komma chocolate skulle han inte vara med viccan???
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hur mycket halloumi ska de steka på egentligen? Visst är det två överfulla tallrikar bredvid spisen?

Det är ju bara Amilias förrätt ju.
Medlem
Varför ser Mergima så bitter ut? Är det för att han har fått diska och lagar mat nu? Eller bråk med sin pojkvän?
2020-03-15, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Julia och Sami hade varit ett riktigt skönt par.
Jag tror inte Julia är Samis typ av tjej. Men vem vet
2020-03-15, 20:52
Medlem
sodars avatar
Jag hoppas att Amilia läser denna tråd när hon lämnat huset. Hon lär säkert bryta ihop och hålla något offerkofta-tal, likt Anty, men förhoppningsvis tar hon även till sig av det som skrivits och inser att hon är en vidrig människa som måste förändras. Kan inte se hur någon partner kommer vilja stanna i ett förhållande med henne? Och då syftar jag inte på hennes vikt.
2020-03-15, 20:53
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensken77
Vad som saknas i detta trista huset just nu är 2 st strippstänger (Säsong 8), mer alkohol (Alla tidigare säsonger), Mer kameror på roliga ställen (Alla tidigare säsonger), Strängare straff för regelbrott och bättre belöningar för vinster och VIKTIGAST av allt. BÄTTRE OCH ROLIGARE DELTAGARE (Typ Hanna Widerstedt, Jessica Lindgren, Ragger, Tenny, Rodney, Gurkan mm mm) nu har vi LipMergim och tråkLenny osv .. Enda roliga är Olga iibland..... Kollar själv säsong 8 på youtube nu och det är HÄSTLÄNGDER bättre på ALLA sätt och då var tidigare säsonger ännu bättre... (utom möjligen videokvaliten)..
Människorna gör till största delen programmet. Denna säsong platsar brevid TORRfodret i djurmatshyllan på Coop.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
De verkar inte ha kapaciteten till att klura ut det själva. Lennie är väl kock till och med. Hur gjorde han på Sveriges mästerkock undrar man? Där går det ju på tid och allt.

De står och tittar över maten som om det vore deras sista måltid. Ge dem mat förfaaan!

Nu cyklar ni lite. Maten är höjdpunkt 1 & 2 för samtliga där inne, varje dag. Det är det enkla svaret till varför dem drar ut på det, det finns inte mycket annat att göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är ju bara Amilias förrätt ju.
Just det! Glömde bort hennes existens nu när man sluppit hennes prat i minst en timma. Men jag blir fan arg på det här med maten. Det är helt jävla orimligt att det ska ta tre personer närmste två timmar att baka ut några baguetter och steka halloumi för ett helt kompani.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Fy f-n vilken vidrig flörtblick glasman har. Usch!

ja riktigt sliskig just nu vidrigt äckel det var exakt så här han betedde sig mot jasmine på kedjeveckan
inte konstigt jasmine drog sig bort från rainbow
2020-03-15, 20:55
Medlem
Hur ser nästa taktik ut hos oss på fb?

Jag anser ju att Jasmine, Alex och Filip ska ut, men jag kanske tänker fel? Hit me up! Har vi någon vettig taktik?

Viktoria är ju en jävla råtta, det enda roliga hon har tillfört är ju att tjafsa med Analia von Smällfet men det har hon slutat med, Mergim springer bara runt och gråter..

Langa fram förslag på fungerande taktiker! 😃
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hur mycket halloumi ska de steka på egentligen? Visst är det två överfulla tallrikar bredvid spisen?
Det är ju Amilias portion, tänker det bara mättar en hörntand.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Jag hoppas att Amilia läser denna tråd när hon lämnat huset. Hon lär säkert bryta ihop och hålla något offerkofta-tal, likt Anty, men förhoppningsvis tar hon även till sig av det som skrivits och inser att hon är en vidrig människa som måste förändras. Kan inte se hur någon partner kommer vilja stanna i ett förhållande med henne? Och då syftar jag inte på hennes vikt.
Hon kommer bara att använda denna tråd som orsak för att "tröstäta". Snart deltagare i Biggest Looser, fast det måste hållas på Friends Arena så att hon får plats, inte på det där slottet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in