2020-03-15, 18:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Amilia och Vickan får inte nog av att prata skit om Glasman! Nu ska Amilia flytta efter Big abrother eftersom hon bor tre portar från Gladman.

Glasman är en kille som känner extremt många i Stockholms uteliv och är polare med typer som Bindefeld etc. Han har bara roligt här inne och den ende med högskoleutbildning. Säga vad man vill men han skrattar bara åt skiten. Han driver en fullsatt temaklubb på Riche där hela svenska kändiseliten samlas. För honom är Sami och Jullan de han vill umgås med. Analia är en betydelselös nolla gentemot honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Man vill förstås inte ge henne glädjen i att få stanna kvar. Tycker Victoria är otroligt pinsam som försökte komma in som nån slags "stark kvinna" (trots sin ålder) som ska stå fast vid sina åsikter, men istället har hon hattat fram och tillbaka från sida till sida, pratat skit om alla, försökt pakta med alla och nu också väldigt nervös över om tittarna gillar henne. Platt fall för henne. Gillade henne ett tag kan jag erkänna. Nu ska hon ut. Jassa också.
+1
Har ogillat henne från början. Visste hon var falsk för hon kom in och hade sett programmet, säkert följt med här och hade en agenda att försöka komma nära rosa rummet och splittra på dem. Så hon tror hon är någon superwoman som kan allt och är ”såå” äkta, och ville göra allt för att fjäska in sig hos tittarfavoriterna i Rainbow. Så pass att hon ville rösta ut sin närmsta vän därinne. Så när tittarna ifrågasatte henne gick hennes planer itu och hon insåg sitt misstag och började lipa som den lilla snorungen hon är.
Ända sen hon kom in pratar hon som att hon är en 50-årig världsvan stjärna som kan allting.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hoppas det. Är redo med mina dubbelkonton och wifi + mobilnät imorgon!

+1
Medlem
lyssna på sami folk rädda philip imorgon
Senast redigerad av allanmadsen 2020-03-15 kl. 18:52.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Varför ska Amilia ständigt försöka verka fit?

"Alltså jag äter inte mycket"
"Alltså det är inte konditionen som är problemet"
"Alltså jag tränade mycket fotboll när jag var yngre"

Och nu senast: Alltså jag börjar sakna sådär konstiga saker nu, t.ex. att gå i en uppförsbacke.

Vem försöker hon lura? Vi ser hur du ser ut och hur du inte rör en fena!
Amilia: Jag jag jag jag.
Hon tror att hon är någon annan.
hon kan inte inse att hon inte rör sig ur fläcken.
Hon är raka motsatsen av vad hon säger och tror.
Hon är lat. Ligger ner 70% av tiden och snackar skit,
hon sitter 20% av tiden och snackar skit,
står eller sitter 10% av tiden i köket och väntar på att få smaka en bit
när någon lagar mat och och kan inte tänka på något annat.
2020-03-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Så det är därför alla länder stänger sina gränser och folk dör som flugor, i Italien ligger det nu på 6% i dödlighet.
Kom igen om två, tre veckor så lovar jag be om ursäkt om jag har fel.
Ja men vad jag har läst så är det äldre och dom med dåligt immunförsvar/sjukdomar som har dött. Känns som att folk har sån jävla panik/rädsla för detta som ändå inte verkar vara mycket mer än en influensa. Vi får väl se om ett par veckor, hoppas att du har fel iaf.
2020-03-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
om itne alex blir räddad av martin så åker han på måndag av philip lol.
Det tror jag verkligen inte. Hur fan kan folk vilja ha kvar den jävla stenen philip? Hur fan fick han ens för sig att söka till bb? Fattar ingenting, än mindre av dom som har castat personerna till bb.
2020-03-15, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lyssna på sami grabbar rädda philip imorgon
Hans ord min lag!!
Sami for the win🌈
2020-03-15, 18:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
+1
Har ogillat henne från början. Visste hon var falsk för hon kom in och hade sett programmet, säkert följt med här och hade en agenda att försöka komma nära rosa rummet och splittra på dem. Så hon tror hon är någon superwoman som kan allt och är ”såå” äkta, och ville göra allt för allt för att fjäska in sig hos tittarfavoriterna i Rainbow. Så pass att hon ville rösta ut sin närmsta vän därinne. Så när tittarna ifrågasatte henne gick hennes planer itu och hon insåg sitt misstag och började lipa som den lilla snorungen hon är.
Ända sen hon kom in pratar hon som att hon är en 50-årig världsvan stjärna som kan allting.
Vickan är en hal ål.
Hon hoppade mellan grupperna och avslöjade saker, för att få intriger så det skulle bli massa tjafs.
Hon tror att hon är så vuxen men beter sig som fjortis.
Hon fejk gråter i situationer.
2020-03-15, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Varför ska Amilia ständigt försöka verka fit?

"Alltså jag äter inte mycket"
"Alltså det är inte konditionen som är problemet"
"Alltså jag tränade mycket fotboll när jag var yngre"

Och nu senast: Alltså jag börjar sakna sådär konstiga saker nu, t.ex. att gå i en uppförsbacke.

Vem försöker hon lura? Vi ser hur du ser ut och hur du inte rör en fena!

Oftast när man är i förnekelse av saker/beroenden så brukar man säga det ofta för att man försöker övertyga sig själv. Tex om någon röker varje dag men går runt hela tiden och säger att den har kontroll och inte alls är beroende, det är för att de inte vill erkänna för sig själva att sanningen är annorlunda.
Men ja hon har väldigt skev bild på det mesta faktiskt, hon lever i förnekelse.
Medlem
Vickan vet bäst och mest om allt.

Jävla pajas hon är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vickan är en hal ål.
Hon hoppade mellan grupperna och avslöjade saker, för att få intriger så det skulle bli massa tjafs.
Hon tror att hon är så vuxen men beter sig som fjortis.
Hon fejk gråter i situationer.
Ja, hon trodde hon var ”grym” som krossade gänget inne i rosa rummet och att tittarna skulle älska henne. Men hon har bara framstått som en falsk jävel, jag tyckte det från början och är glad folk inser det nu när hon har gjort bort sig rejält!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in