2020-03-15, 17:21
  #73585
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia är en mycket psyksjuk och störd människa. Dessutom har hon ingen skam i kroppen och är latast av alla i huset. UT med den egoisten snarast.

Spyr på de där beteendet.
Hade jag vart Alex o sami hade jag vart rasande. Men de vet väl inte om det än.
2020-03-15, 17:21
  #73586
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia är en mycket psyksjuk och störd människa. Dessutom har hon ingen skam i kroppen och är latast av alla i huset. UT med den egoisten snarast.

Hon borde nästan gripas för allmänfarlig ödeläggelse när hon dundrar fram och roffar åt sig andras läskburkar helt skamlöst.
2020-03-15, 17:24
  #73587
Medlem
sodars avatar
Varför ska Amilia ständigt försöka verka fit?

"Alltså jag äter inte mycket"
"Alltså det är inte konditionen som är problemet"
"Alltså jag tränade mycket fotboll när jag var yngre"

Och nu senast: Alltså jag börjar sakna sådär konstiga saker nu, t.ex. att gå i en uppförsbacke.

Vem försöker hon lura? Vi ser hur du ser ut och hur du inte rör en fena!
2020-03-15, 17:28
  #73588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Varför ska Amilia ständigt försöka verka fit?

"Alltså jag äter inte mycket"
"Alltså det är inte konditionen som är problemet"
"Alltså jag tränade mycket fotboll när jag var yngre"

Och nu senast: Alltså jag börjar sakna sådär konstiga saker nu, t.ex. att gå i en uppförsbacke.

Vem försöker hon lura? Vi ser hur du ser ut och hur du inte rör en fena!

Exakt. Verkligen konstigt beteende. Men hennes äkta personlighet såg man imorse när hon låg och var bitter och gnällde med Mergim.

Lennie spyr nog på henne vid detta laget men önskar att han kunde visa tydligare för henne
2020-03-15, 17:31
  #73589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Exakt. Verkligen konstigt beteende. Men hennes äkta personlighet såg man imorse när hon låg och var bitter och gnällde med Mergim.

Lennie spyr nog på henne vid detta laget men önskar att han kunde visa tydligare för henne

Tror Lennie vill hänga mer med sami och glasman, lika chill som dom och håller sig undan dramat !
Skulle vara en fin trio
2020-03-15, 17:31
  #73590
Bannlyst
Avbryts när de snackar om judehataren Kim
2020-03-15, 17:35
  #73591
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Står och stönar äckligt när Lennie knådar deg.

Hon är helt BESATT av honom. Märker det tydligt nu senaste dagarna

Hon är så desperat! Fast jag känner med henne ändå, hon har verkligen 0 självinsikt. Den enda som sagt åt henne om detta är väl Mergim? Hade aldrig kunnat hålla mig från att berätta hur det ser ut för andra när hon håller på.
2020-03-15, 17:37
  #73592
Medlem
Moscow99s avatar
Ingen vågar/vill slå näven i bordet å fråga hur fan Amilia anser sig själv ha klarat en enda dag av sin kökstjänst.
Människan är nog inte curlad såsom Mergim är, men hon har sannolikt det manipulativa martyrlika karaktärsdraget som kännetecknar en egocentrisk person. Att komma till dukat bord är hennes mellannamn! Fy fan att leva så tätt inpå en sådan latmask. Jag kåååååkar!
2020-03-15, 17:38
  #73593
Medlem
Lennie har växt som fan i mina ögon, han kan nog komma top3.
2020-03-15, 17:39
  #73594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Ja vi röstar kvar Philip
Kan du va så snäll att förklara varför du skulle vilja ha kvar philip? Känns inte som att han passar i bb överhuvudtaget.
2020-03-15, 17:40
  #73595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ingen vågar/vill slå näven i bordet å fråga hur fan Amilia anser sig själv ha klarat en enda dag av sin kökstjänst.
Människan är nog inte curlad såsom Mergim är, men hon har sannolikt det manipulativa martyrlika karaktärsdraget som kännetecknar en egocentrisk person. Att komma till dukat bord är hennes mellannamn! Fy fan att leva så tätt inpå en sådan latmask. Jag kåååååkar!
Sanning. Hon tackar ALDRIG för maten heller.
2020-03-15, 17:40
  #73596
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Hahaha tänkte på detta precis, har fan inte sett henne i något annat

Aaarrgh! Vilken j-a avatar! Ser ut som en blandning av Anna Book och Gollum. Skrattar så tårarna rinner.
Den här tråden är ju beroendeframkallande. Hade bestämt mig för att inte logga in idag, och nu sitter jag här likförbannat.
Jag har kollat på argumenten angående morgondagens röstning och ni har fått mig att ändra mig. Vill absolut bli av med tråkige Stalin-Philip, men nu när chansen finns att få ut Vickan så måste jag ju bara hänga på. Philip är såpass osynlig att jag kan stå ut med honom en vecka till om det innebär att Victoria ryker.

Vill även passa på att önska "Jagtardindotter" välkommen tillbaka, jag har saknat dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in