Torrhosta, och feber är det viktigaste symtomen. Min pappa har själv hjärtproblem och dessa symtom därför ringde jag men viktigaste frågan var om man har varit i dessa drabbade länder eller träffat någon om inte så är det tydligen inte corona. Tycker det är sjukt men ja vi får hoppas på det bästa.
När börjar de stänga städer/begränsa resor inrikes tror ni? Är för tillfället i Stockholm i några veckor och vill inte bli fast här när det ballar ur totalt.
Jag tror personligen Stockholm eventuellt Göteborg kommer att få högre restriktioner än resten av landet ex skolor.
När börjar de stänga städer/begränsa resor inrikes tror ni? Är för tillfället i Stockholm i några veckor och vill inte bli fast här när det ballar ur totalt.
Stockholm lär hamna i karantän inom två veckor om man jämför med Italien. Jämför med Milano och lägg på en vecka psykopatbonus då vi har Jim Jones Tegnell