2020-03-15, 15:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså jag undrar om Martin ens skulle vilja ha Julia om Jas åkte ut lol. Känns inte som de inte ens på fyllan.
Men gud nej, han skulle ta Amilia över Jullan, jag är helt säker.

(jag skulle också ta Amilia över Jullan)
2020-03-15, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men gud nej, han skulle ta Amilia över Jullan, jag är helt säker.

(jag skulle också ta Amilia över Jullan)
Alltså man ser att Martin inte är ett fan av Julia alls. Jag undrar dock varför? lol
2020-03-15, 15:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså man ser att Martin inte är ett fan av Julia alls. Jag undrar dock varför? lol
Hon är ett hyperaktivt neurotiskt psykfall, Martin är Mr. Chill hela dagen lång. Som natt och dag.
2020-03-15, 15:21
Medlem
__Alez__s avatar
Vi får verkligen gå samman imorgon och rösta ut Vickan.

Visst Philip är tråkig men viktigare att få bort Vickan.

Vi måste gå samman som vi gjorde när vi skicka Anty.
2020-03-15, 15:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Jag tycker han har verkat trött på Glasman stundtals i flera veckor nu, Glasman ska hela tiden prata för honom och föreslå saker som de ska göra tillsammans. "Ska vi ta en bikt Sami?" "Är det redaktionsmöte nu eller Sami?" "Men vi gör det här Sami!"
Jag njuter faktiskt varje gång Sami säger nej eller emot honom. Inatt blev han ju skitsur för att Sami nekade honom något som han ville göra
2020-03-15, 15:22
Medlem
xrlpyts avatar
Har Philip sagt ett enda ord idag? Jag tror inte det. Hans ande har redan lämnat huset, det är bara kroppen kvar.
2020-03-15, 15:22
Medlem
Citat:
Hon är ett hyperaktivt neurotiskt psykfall, Martin är Mr. Chill hela dagen lång. Som natt och dag.
Det är rätt intressant hur typ alla killar har nobbat henne trots att hon är snygg så verkar hon ändå galen. Hon säger själv att hon skrämmer alla killar. På ett sätt så tycker jag synd om henne. Hon har ju inre demoner och problem. Det är ju därför som hon tar medicin. Hon har snackat om att hon vill ha närhet.
2020-03-15, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bra sami nu snäste han till på juden rejält sami börja tröttna riktigt på honom så nu ska vi ta ut honom
Vad sa han till honom? Missade det.
2020-03-15, 15:24
Avstängd
Klart som fan att tjockisen alltid är sist med att äta upp, käften går non stop på kärringen
2020-03-15, 15:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag njuter faktiskt varje gång Sami säger nej eller emot honom. Inatt blev han ju skitsur för att Sami nekade honom något som han ville göra
Förstår det, jag tror det är svårt att älska Sami utan att störa sig på Glasman..
2020-03-15, 15:26
Medlem
Oväntat att hon inte städar.
Skönt att Lennie lämnade bordet.
Hon kan inte släppa honom med blicken

Fattar hon inte att han försöker frigöra sig. Hänger på honom.

Pinsamt.
2020-03-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad sa han till honom? Missade det.

juden ville epilera hans rövhår men sami sa till han att LÄGG AV FÖR FAN SLUTA TJATA typ riktigt högt och bestämt ingen big deal men ändå tonen han använde

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in