2020-03-15, 14:34
Medlem
sami har tappat det helt ligger helt salig som en 5 åring på julafton och tittar på sina spindlar och maskar
2020-03-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är det verkligen så provocerande att säga att man ogillar grupperingar? Är det att helgonförklara sig själv, ge sig själv en gloria som man för all framtid måste leva upp till, man får aldrig prata om andra efteråt..?

Haha, jag förstår verkligen inte hur ni tänker.
Att säga att man inte gillar grupperingar och sedan ansluta sig och skapa egna är falskt.
Att prata OM de andra i negativt syfte efteråt med oberörda människor är att snacka skit, vilket är falskt.

Jassa är och har visats sig vara falsk oavsett om hon själv anser sig vara ärlig och god så har tittarna sett igenom henne igår, förutom du då kanske som vägrar inse!👏
Medlem
Julia sa till jas att om gruppen känner att Jas tar avstånd från dom så skall Jas komma till dom och diskutera det. Vad fan är det för argument? Låter som kontrollerande.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Tack, fantastiskt inlägg. Jag förstår inte vad folk vill Jasmine ska göra förutom det du skrev.

så fantastiskt inlägg. ja vad vill folk att jasse ska göra? hon är i en så utsatt positiion att jag blir lessen nu alla är så fake men hon är så genuin ju hon får nu smutta på martini istället medan folk röstar kvar henne för hon e så genuin

dagens ord är GENUIN
2020-03-15, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sami har tappat det helt ligger helt salig som en 5 åring på julafton och tittar på sina spindlar och maskar
Underbart obrydd av drama och skitsnack!!
Därför älskar jag sami.
2020-03-15, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Varför skriver du det? Det är ju tillåtet i denna säsong.

För att jag är lika trött på det som att höra amilias ältande 🤦🏽‍♀️
2020-03-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Att säga att man inte gillar grupperingar och sedan ansluta sig och skapa egna är falskt.
Att prata OM de andra i negativt syfte efteråt med oberörda människor är att snacka skit, vilket är falskt.

Jassa är och har visats sig vara falsk oavsett om hon själv anser sig vara ärlig och god så har tittarna sett igenom henne igår, förutom du då kanske som vägrar inse!👏
fast hon var i en grupp och det var rainbow. Jag tror det hon menar är att hon inte gillar att vara i en grupp som liknar en sekt där hon inte får prata med andra.
2020-03-15, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Är det ff brun utan sol som Amilia har smörjt in sig med? Hon ser typ döende ut.

Undrar om hon sett sig i spegeln idag 😂
2020-03-15, 14:38
Medlem
Jagtardindotters avatar
meh
Senast redigerad av Jagtardindotter 2020-03-15 kl. 14:54.
Medlem
Citat:
Underbart obrydd av drama och skitsnack!!
Därför älskar jag sami.

samma här undebart att se är glasjuden som drar ner han i allt skitsnack och liknande
Medlem
Problemet med Jass just nu är allt ältande, det kommer tyvärr straffa sig i längden. Det är allas rätt att känna sig svikna etc. Men att älta samma sak till jordens undergång är tröttsamt för alla andra. Det finns ingen vinning i det...
2020-03-15, 14:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Tittarna är på hennes sida, var har du varit? 70 - 30 i hennes fördel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in