Jaha så Alex har sin egen 4:a en grupp i gruppen
Så den som ska ut är Alex då får vi slut på en pakt iaf på Måndag, Sedan veckan där på tar vi ut Amilia om läget finns då är Pink Room uddlöst sedan så faller pakterna!
Alltså jag kan förstå att Jasmine är lack på Glasman och gänget. Men hon är ju knappast bättre själv, när hon tar alla chanser hon får att snacka skit om dem nu.
Vad har team rainbow gjort för fel. Jassa vill inte vara i grupp och lämnat. Men nu spyr ur sig allt i skitsnackar rummet.
Rainbow behöver inte skydda Jassas rygg
Jaha så Alex har sin egen 4:a en grupp i gruppen
Så den som ska ut är Alex då får vi slut på en pakt iaf på Måndag, Sedan veckan där på tar vi ut Amilia om läget finns då är Pink Room uddlöst sedan så faller pakterna!
Okej, vi kan ju konstatera att Amilia har känslor för Lennie, som mer än en vän. Det märks ju skittydligt, speciellt igår när Lennie slog Frida på röven och när Julia gav honom en lapdance. Amilia frågade Mergim oroligt ''de hånglar inte va???''.
Lennie däremot, verkar ta avstånd från Amilia. Han har inte visat innan (vad jag vet) att han vill ta avstånd men det märks nu. Tycker han att hon börjar bli jobbig eller för på?
Jag är förvånad att han inte tagit avstånd tidigare..
Vickan är en hal ÄL.
Hon Manipulerar Jassa fullt ut. Säger saker till Jassa så hon ska ta avstånd till Rainbow.
Jassa lättar sig då till dom med Massa skitsnack om Rainbow.
Alex sa han inte skulle vara besviken elr ledsen om viccy åker. Han skulle förstå. Haha så jävla falsk. Han e sur på mergim bara för det med anty avundsjuk