2020-03-15, 13:31
Medlem
DoungAs avatar
Julia in i bikten och sändningen bryts??

Whats up?
2020-03-15, 13:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag kan förstå att Jasmine är lack på Glasman och gänget. Men hon är ju knappast bättre själv, när hon tar alla chanser hon får att snacka skit om dem nu.
Håller med! Men jag hoppas hon fortsätter för att hon kommer tappa enormt mycket på det.
Senast redigerad av herpesvårta 2020-03-15 kl. 13:40.
2020-03-15, 13:33
Medlem
Citat:
Alltså jag kan förstå att Jasmine är lack på Glasman och gänget. Men hon är ju knappast bättre själv, när hon tar alla chanser hon får att snacka skit om dem nu.

Undrar hur HeligModer hade hanterat en situation i BB huset (utan sina vanliga stimulanser) där hens "vänner" försökte kasta ut hen ur boet, precis som vissa fågelungar gör för att säkra sin egen plats.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller med! Men jag hoppas hon fortsätter för att hon kommer fatta enormt mycket på det.

hon kommer ju aldrig framställas så i avsnitten hon kommer fortfande uppfattas som den ärliga goda lilla prinsessan som precis blivit backstabbed
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De pratade ut igår och båda var ärliga med att de har snackat om varandra.

Jassa vet knappast 10% av det. Julia och Jassa har också snackat ut flera gånger men ändå så håller inte det längre. Analia kommer backstabba Jassa vid första bästa tillfälle om det står mellan Jassa och hennes lilla grupp.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag har inte gjort någon lista.

Jasmine är min favorit men Amilia är längst ner med Glasjuden.
Då måste jag blandat ihop dig med någon annan. Ber om ursäkt!
2020-03-15, 13:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Alltså haha. Orkar inte diskutera med dig mer. Det är uppenbart att du är lika naiv som Jasmine.

Ha en bra dag. Bye Felicia.

+1
Gött Moder!
2020-03-15, 13:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
[Det Jassa inte tänker på (givetvis) när hon promt påtålar att hon minsann inte vill gruppera sig och är för god för att pakta, är att hon just nu tyr sig till dödens grupp som kommer hiva henne när bästa tillfälle kommer. Sist in, sist ut.

Hon har också visat att hon inte är att lita på eller räkna med när en kollektiv röstning eller makt behövs.

Nu är allt fun and games men hon har klivit in i lejongapet utan att vara medveten om det. Men när det kommer behövas, så har hon ingen som kan lita på henne att hon tar rätt beslut. Och det återstår att se hur länge det räcker.
Så rätt.
Snälla Jassa vill inte gruppera sig. Men går till den mest omtalade och fulaste gruppen och spyr ur sig allt hon vet om Godtrogna Team rainbow. Sovrum2 vill köra lägg macher, Håller på med Skitsnack som dom maler i timmar med. .m.m
2020-03-15, 13:35
Medlem
Lunatics avatar
Alex tar över Martin i gruppen.
Alex nämner att han grupp är Mobbare och han inte ska tänka på det.
2020-03-15, 13:36
Medlem
ycwms avatar
Alex vettig. Får bli till att rösta mot Victoria då
2020-03-15, 13:36
Medlem
Viccan vs philip 100% bekräftat då på måndag.
2020-03-15, 13:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Så rätt.
Snälla Jassa vill inte gruppera sig. Men går till den mest omtalade och fulaste gruppen och spyr ur sig allt hon vet om Godtrogna Team rainbow. Sovrum2 vill köra lägg macher, Håller på med Skitsnack som dom maler i timmar med. .m.m

+1
Kommer nog att bytas lojaliteter många gånger under loppet av BB.
Analia kommer hålla hårt om bäbisen och den äldre herren som gillar pojkar och spy alla andra.
Jassa är nog den mest korkade i BBs historia, om jag nu kan minnas rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in