Citat:
Ursprungligen postat av
DoungA
Jävlar vad Amelia snackar skit om Julia ihop med Mergim, vickan och jassa.
Säger typ att hon är helt ofarlig men alla är rädda för henne ändå men att hon hade förlorat i allt och att hon blev konstig när de tejpade upp henne på väggen osv.
Mergim kontra med att "jag ska maxa i tävlingarna mot henne".
Amilia är så rädd att hänga löst för ingen skulle rädda henne.
så hon måste snacka in sig med folk för att försöka rädda sig kvar.
Amilia är extremt rädd och har dåligt självförtroende. så hon måste snacka skit om andra för att lyfta sig själv.
Jag spyr på henne.