Citat:
Ursprungligen postat av
Mrsobehaglig
Vilka små smutsiga idioter, de klagar på att team Rainbow snackar skit och vill skydda sig själva, själva pratar de i mun på varandra medans det kommer rent bajs ur deras munnar.
Som att dom fick en ny Anty i gruppen och Allt skitsnack startade upp igen.
Det va bra fram tills igår för Anty hade lämnat. och skit snacket vart mindre.
Men nu nr det igång igen.
Mergim: Dom ska ut en efter en.
Amilia: Maler på med skit
Vickan: flikar in med skit. men lite tyst för tillfället.