Lennie kommer in i S1 och lämnar tillbaka Samis kläder, han tittar bort mot Jass och ser hennes Adam Alsing foto, säger typ frågande..."Adam Alsing?" som att, varför har du ett foto på honom, din fakemänniska? Skulle det vara kul, göra dig lite intressant och rolig?
Jass kontrar direkt med "Vem var det som fick smisk av Lenni i går, spankman, va det du, till den nya". Hon satt själv vid bordet, varför droppa en sån kommentar när hon själv va där om inte bara för att förminska, ta bort lite av det roliga Lennie och nya bruden bjöd på...små kommentarer, giftiga. Förminska.
Säger det, hon är vidrig, denna Jass, vill krypa innanför skinnet på folk...olustigt.
Följ henne i 10 min och återkom om ni finner något äkta i hennes agerande, tror ingen av er lyckas.
Förstår inte hur fan hon kan hålla sig kvar i huset? Härskarteknikens okrönta drottning.
Hon har bara en som matchar henne där inne, Glasman.
Precis! Och att sitta och snacka skit om sami som är den ärligaste personen i huset som inte ens gjort henne, eller någon annan något illa?
Han har ju inte haft någon bensin som han själv säger nu när det har varit robinsonvecka.
Fast fjärtandet slutade en bra bit innan Robinsonveckan. Upphörde typ efter 2:a veckan eller något sånt. Men de har alltså inte sagt ifrån till honom på allvar eller tagit upp det på något familjemöte eller så?
Varför nämner Vickan att hon inte vill att folk ska tro att Det är en plan för att hon hänger med Jassa. Jag tror hon har den planen i huvudet. Annars skulle hon inte nämna det.
Ooooh Jassa spyr ur sig saker till Amilia , Mergim, Vickan..m.m nu
Fyfan Jassa. vad fan har hänt med dig.
Amilia sitter och matas med skitsnack nu.
dom kallar Julia falsk .m.m
Varför nämner Vickan att hon inte vill att folk ska tro att Det är en plan för att hon hänger med Jassa. Jag tror hon har den planen i huvudet. Annars skulle hon inte nämna det.
Ooooh Jassa spyr ur sig saker till Amilia , Mergim, Vickan..m.m nu
Fyfan Jassa. vad fan har hänt med dig.
Amilia sitter och matas med skitsnack nu.
dom kallar Julia falsk .m.m
Jassa är den nya Amilia, falsk skitsnackare, fast med en hybris som heter duga! Hoppas folk ser detta!