Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Ja, hon är en vidrig människa! Finns nog ingen förutom Rammi som gillar henne. Vi väntar på hon hänger löst för då ryker hon direkt!
Lägg ner . Finns fler i huset som är lata , men ni ska bara på henne för hon har några kilo övervikt , men det har Viktoria Oxå o hon hjälper inte heller till mer än hon måste .