2020-03-15, 10:46
Medlem
Är det ingen som har klipp på nattens mys?
2020-03-15, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Gökade Julia och Gasman eller är det bara förhoppningar och snickesnack ?
https://i.imgur.com/VcC6Aar.mp4

Avgör själv vad du tror
2020-03-15, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nä men när han fick tittarfrågorna så lovade han att han skulle börja fucka ur mer som han sa det själv. Men det såg man inget av igår.

Haha ja absolut

Han (Philip) tyckte säkert han var Wild and Crazy när han fick håren epilerade på magen ju
2020-03-15, 10:56
Medlem
137MGs avatar
Haha alltså nej jag orkar inte. Har tittat ca 45 minuter nu på morgonen och Amilia har redan gjort så jag knappt orkar titta mer. Hon är så fruktansvärt lat, klängig och dryg.

Sen när hon hela tiden låter som att det är så synd om henne (ni alla vet hur hon gör till rösten)
”Du har inte gett mig någon morgonkram *putar med underläppen*”
Buhu det är så synd om mig, snälla älska mig, du får aldrig lämna mig Lennieeeeee.
Blä, ingen kan väl tända på ett gnälligt litet barn?
2020-03-15, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
https://i.imgur.com/VcC6Aar.mp4

Avgör själv vad du tror

När jag slog på tvn inatt så sprang hon omkring och ville sova med alla men Glasman bjöd in henne att sova tillsammans med honom. Så han passade på alltså?
Var hon full?
Skrivit på nå samtycke? 🤨😉
Har hon ångest idag?
Fy fan
Senast redigerad av Bruttan 2020-03-15 kl. 10:58. Anledning: Stavfel
2020-03-15, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waivers1234
Vilken bortskämd, lat, egoistiskt och oerhört påfrestande människa Amelia är. Det finns liksom ingenting hos henne som man gillar. Hon hjälper inte till med någonting, är oerhört lättkränkt, tål inte kritik och tar sig själv på sånt oerhört stort allvar. Sedan hon gick upp imorse har hon enkom gnällt samt stått och tittat på när övriga deltagare städar och gör frukost. Inte nog med det, hon han mage att gnälla på att äggen inte är tillräckligt bra. Usch, ryser i hela kroppen när jag ser henne. Hon pratar hela tiden, och lägger sig allt.

Ja, hon är en vidrig människa! Finns nog ingen förutom Rammi som gillar henne. Vi väntar på hon hänger löst för då ryker hon direkt!
2020-03-15, 11:00
Bannlyst
Philip, vilken jävla kung, det är så jävla viktigt att vi behåller honom imorgon.
2020-03-15, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
När jag slog på tvn inatt så sprang hon omkring och ville sova med alla men Glasman bjöd in henne att sova tillsammans med honom. Så han passade på alltså?
Var hon full?
Skrivit på nå samtycke? 🤨😉
Har hon ångest idag?
Fy fan
Hon var, enligt henne själv, skitfull. Glasman var också aspackad.
Det var ingen tumme upp från någon av dem, men antar att det beror på att de försökte vara diskreta haha. Jag vet inte hur hon mår idag, slog på liven men stängde av lika snabbt när de började sjunga Veronica Maggio och Håkan Hellström (det är mina värsta artister, lol).
2020-03-15, 11:01
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
https://m.imgur.com/a/erVWKuI

Ofcoursemyhorse fångade Mergim i ett roligt ögonblick.
Hehe, synd bara på kvaliteten, men jag ska bättra mig.
2020-03-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon var, enligt henne själv, skitfull. Glasman var också aspackad.
Det var ingen tumme upp från någon av dem, men antar att det beror på att de försökte vara diskreta haha. Jag vet inte hur hon mår idag, slog på liven men stängde av lika snabbt när de började sjunga Veronica Maggio och Håkan Hellström (det är mina värsta artister, lol).

Glasman verkar glad och nöjd. Jullan med hahah
2020-03-15, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nä men när han fick tittarfrågorna så lovade han att han skulle börja fucka ur mer som han sa det själv. Men det såg man inget av igår.

Haha ja absolut

Han (Philip) tyckte säkert han var Wild and Crazy när han fick håren epilerade på magen ju
2020-03-15, 11:03
Medlem
Jag lovar er att julia inte hade någon aning.. Kanske därför han gjorde så små rörelser???
Man får ju inte utlösning när man juckar på de sättet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in