2020-03-15, 11:10
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
När även Lennie är trött på henne då vet man att det är körd. Vill hon ska hålla käften för en gångsskull!
Hon håller inte ens käften när hon äter vilket är en bedrift med tanke på hennes aptit. ( trots att hon HATAR mat )
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sovrum 2 roliga rummet. Team Rainbow Sami, Phiilip, Frida, Jullan, Glasman, Martin.
Jassa har sagt Rainbow out igår. Och skvallrat saker till Amilia.m.m.

Sovrum 2 Lennie, Mergim, Vickan, Amilia, Alex.

När Sami skrek Team rainbow inatt så klappade Frida händerna så hon är nog med i det gänget nu. Med tanke på att både hon och Philip vill vara i det rummet.
Och Lennie satt lääääng i Team rainbows sovrum1 inatt. Amilia undra varför han va där .m.m,
och satt och pratade om det i sovrum2
Lennie såg sugen ut på Jullan igår i sovrum1. och satt på Samis sängkant. Men philip tog platsen bredvid Jullan så jullan flyttade till Glasman, och frida tog då Jullans platts.
Lennie gick efter ett tag tillbaka till sitt rum

Tycker det är rätt tydligt att de inte komma släppa in någon mer i team rainbow även att dom välkomnar alla. De vill att de ska se ut så men som Jasmine säger är dom ju någon form av ”sekt” där inne som har otroligt ful taktik och är falska. Alla sjönk definitivt mer i mina ögon igår efter Jasmine konfrontation som jag tyckte hon skötte galant. Så Frida kommer kanske är ”med” men dom kommer aldrig skydda henne före varandra haha.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det hoppas jag verkligen inte stämmer. Tror hon var med på det. Men de får ta in dem till bikten och kontrollera läget där.

Jodå, har man inte tömt på en månad räcker det med lite stimulering 🍆💦
2020-03-15, 11:11
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
När jag slog på tvn inatt så sprang hon omkring och ville sova med alla men Glasman bjöd in henne att sova tillsammans med honom. Så han passade på alltså?
Var hon full?
Skrivit på nå samtycke? 🤨😉
Har hon ångest idag?
Fy fan
Jullan som tryckte upp sig och dom båda värka vilja det.

Det första Glasman och Sami pratar om när dom vaknar och går ut på utegården är Glasman frågar om Sami, om Sami och Julia och knulla.
Glasman tog henne inatt. Glasman provkörde Jullan innan Sami får henne.

Glasman och Jullan körde skeden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Du är underbar ibland HeligModer.
Såg det också inatt. men filmade aldrig.
"Ibland". Pffft.
Medlem
Nu ligger jag flera veckor bakåt med min fråga, men har glömt bort att ställa den gång på gång... Vad fan hände med Samis fjärtande? Blev det för mycket klagomål så att det togs upp på ett familjemöte? Kan sakna det där fjärtandet som tillfälligt kom tillbaka när Jocke var inne i huset. Det var liksom Samis grej, och frågan är om det enbart var för att provocera de andra? Han borde ju explodera snart annars med tanke på vilka orkestrar han bidrog med de första veckorna
2020-03-15, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Vi får verkligen hoppas att du har fel..
🤢

Vi får se om julia pratar om de idag, annars kanske han bara torrjucka medans hon sov?
För igår natt så sov Philip med julia, och då var glasman väldigt på och ville sova med julia han till och med räckte upp handen 😂
2020-03-15, 11:13
Medlem
Jebbejabos avatar
Varför erkänner inte Amilia vad hon känner för Lennie? Behöver ju inte säga det till Lennie, men till någon hon anförtror sig åt. Måste vara otroligt påfrestande att vara så kär i någon och bara kolla på när han trånar efter alla förutom henne, men inte kunna pratat om det men någon. Igår var hon i total panik när hon trodde att han och Julia hånglande, idag säger hon att hon skrattade så hon inte kunde andas när det hände. Hjälper inte att vara oärlig mot sig själv liksom..
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Ibland". Pffft.
Hehehe. Vi håller varandra i handen men på 2olika isflak
Medlem
teamdjungels avatar
Trevligt att ha en halvnaken och svettig neger, som sitter och äter med sina äckliga gymhandskar, vid frukostbordet.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag vill se Sami få reda på att de knullade och utbrista "Et tu, Brutus!" mot Glasman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha, din video adderat med Glasmans ovanligt gladsynta humör nu i och med att han gått runt och trallat på Håkan Hellström och liknande talar ju för att han fick stoppa in veken annars hade jag nog gissat mer på att han bara låg och juckade mot Julias rygg, haha
Haha eller hur? Julia lyfte på täcket en gång och man såg hur hennes rumpa letade sig bakåt, så jag antar att han hittade rätt haha. Jasmine misstänkte någonting i alla fall, för hon satte sig upp och kollade mot dem flera gånger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in