Citat:
Ursprungligen postat av
Lisa-S
Precis på den punkten sprack den här intervjun Swebbtv är inte att betrakta som ett seriöst media företag (hur är dom finansierade).
Alla med mig som har lämnat tips till PU på senare år vet hur det går till, man får ett diarie.Nr och ett tack för inlämnat tips. PU startar ingen dialog eller håller förhör. Varför skulle dom göra det? Att dom skulle kommentera ”att han är för kort” med henne. Dom har ingen anledning att säga något överhuvud taget om ett tips som kommer in till någon utanför PU gruppen.
Förövrigt kan man inte flytta diskussionen om skottordningen till en egen tråd. Även om man skulle lyckas fastställas skottordningen, så skulle det inte ha någon större betydelse.
Vi vet att det var två skott ett dödande och ett skadande
Efter 34 års lögner från Pu attackerar du dem som vill sprida sanningen som lögnare.
Att Pu läcker som ett såll hotar vittnen och försöker få oskyldiga dömda är redan glömt eller Har Swebb tv försökt sätta dit Cp med knarkare som blivit mutade av polisen? Ibland skulle folk tvingas o tänka innan de skriver du är en av dem. Angående skottordningen tycker jag den kan ligga kvar här för den är avgörande i förståelsen av teatermordet eller mordet skedde på riktigt.
Den debatten är viktigast just nu o ska inte placeras vid sidan om för att pu ska känna sig mer säkra på att kunna ljuga ihop historien obekymrat. Skulle inte förvåna mig om spåret är rätt men acccepteras inte som lösning av makten varav man hittat på att tysken var för kort. Fortsatt utredning av tyskens längd mm vore bra och vem mannen var på Pu som avhyste tysken som för kort. I detta sweb tv reportage finns många intressanta bitar för alla som är inlästa på mop
Konstigt nog är det flera här i tråden som lägger all kraft på att tysta ned fördumma omorlisera
är inte det konstigt. Jag är ju i tråden för att ta upp o diskutera händelser som berör folk som varit nämnda här i tråden som tex antikvarieägaren bo ståhl. Nejdå inget intresse finns.
Kan det vara så att man redan vet sanningen och man har aktiva här i tråden som arbetar för att föra alla andra sanningsökare mot den alternativa lösningen som Pu har klar. Därav vill man bla föra den viktiga diskussionen om vilken hand Palme blev skjuten med åt sidan (på tippen)