2020-03-15, 01:36
  #72673
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
BOMBACLAAT!

Topp 5 i årets BB hittills, det var på lek men ändå oerhört mycket hetare än allt Jass och Martin har hittat på. (och då shippar jag ändå Jass och Martin, om någon till äventyrs har missat det )
Oh ja. Såvida det inte händer igen så tror den kommer stå sig som topp 5 faktiskt. Jag vill ha ett klipp för fan
2020-03-15, 01:37
  #72674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Philip måste lugna ner sig.
Han är så vild så mina kladdiga fingrar orkar inte längre. Ge mig frid för fan!
2020-03-15, 01:37
  #72675
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Varför röstade ni kvar Glasman?

Tycker paktandet förstör hela programmet. Hur kan detta ens tillåtas?

Glasish vinner populäritet på grund av sina rövsvettfingrar, sitt gubbsjuka kladdande, men framförallt på din fantastiska gonorréaura.
Jag har aldrig någonsin sett en man med sådan stark gonorréaura. Allrahelst när han slickar sig runt sin flottiga gonorrétrut vare gång han tycker han sagt något smart och intelligent.

Gubben är ett levande skämt och måste bara hållas kvar in i det längsta enligt min åsikt.
2020-03-15, 01:37
  #72676
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Philip måste lugna ner sig.

Nu kör han helikoptern.
2020-03-15, 01:37
  #72677
Medlem
Vi måste rädda Philip på måndag hörni.
Kan vi inte vara överens om det? Då ryker Vickan.

Jassa bekräftade precis att Martin väljer alex.
2020-03-15, 01:38
  #72678
Medlem
Men vafan, festen slutar med att dom sitter och dricker 3.5or. Vart är kaoset? Philip spårade ju inte som han lovade så han ska ut på måndag 100%.
2020-03-15, 01:39
  #72679
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tror ni det kommer bli något bråk i natt eller kan man gå och lägga sig?
Tror du kan gå och kojsa.
2020-03-15, 01:39
  #72680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vi måste rädda Philip på måndag hörni.
Kan vi inte vara överens om det? Då ryker Vickan.

Jassa bekräftade precis att Martin väljer alex.

Nej tack.
2020-03-15, 01:39
  #72681
Medlem
hahah julia, särar benen totalt och visar var det kliar vid sidan av muttan. Sami bejakar snällt.
2020-03-15, 01:40
  #72682
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vi måste rädda Philip på måndag hörni.
Kan vi inte vara överens om det? Då ryker Vickan.

Jassa bekräftade precis att Martin väljer alex.

Valiumkommunisten ska ut om du frågar mig.
Tråkigare människa har jag inte ens sett på charterresor. Vad har han tillfört?
NAAADAAA!
2020-03-15, 01:40
  #72683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vi måste rädda Philip på måndag hörni.
Kan vi inte vara överens om det? Då ryker Vickan.

Jassa bekräftade precis att Martin väljer alex.
Absolut ditt nylle. Pissa ner dig dick
2020-03-15, 01:40
  #72684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Tror du kan gå och kojsa.
Tror faktiskt det jag med. Tråkigt. Men ändå skönt pga är fan astrött haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in