Citat:
Ursprungligen postat av
maxnbm
Varför röstade ni kvar Glasman?
Tycker paktandet förstör hela programmet. Hur kan detta ens tillåtas?
Glasish vinner populäritet på grund av sina rövsvettfingrar, sitt gubbsjuka kladdande, men framförallt på din fantastiska gonorréaura.
Jag har aldrig någonsin sett en man med sådan stark gonorréaura. Allrahelst när han slickar sig runt sin flottiga gonorrétrut vare gång han tycker han sagt något smart och intelligent.
Gubben är ett levande skämt och måste bara hållas kvar in i det längsta enligt min åsikt.