2020-03-15, 01:26
  #72661
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nä syftade på Sami och Julias råheta hångel!
BOMBACLAAT!

Topp 5 i årets BB hittills, det var på lek men ändå oerhört mycket hetare än allt Jass och Martin har hittat på. (och då shippar jag ändå Jass och Martin, om någon till äventyrs har missat det )
2020-03-15, 01:27
  #72662
Medlem
Asså Martin leker orten. Jövla mes
2020-03-15, 01:27
  #72663
Medlem
Blir äcklad av hur relationerna förändras i huset. Hur folk börjar bonda med varandra i rosa rummet 😷😷
Alla ska ut en efter en! Bara massor av skitsnack och pakt-skapande från deras sida ikväll! Gå inte på deras falska spel!

Fortfarande sami glasman och Julia som äger och är de mest värdiga vinnarna i huset!!
De är 100% ärliga och vänder INTE kappan efter vinden 😍
2020-03-15, 01:28
  #72664
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja verkligen! Och för varje tiondels promille ökar hans legendariska gonorréaura med minst 5%

Hoppas verkligen Glasish blir kvar ett tag till.
Haha, ja verkligen. Filosofen Glasman är allt bra kul.
2020-03-15, 01:28
  #72665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Försöker Amilia göra Lennie svartsjuk genom att likt ett vildsvin böka i Martins nacke?
Fan bajslyna
Ingen vet vilken öländsk spetälsk mammabajs du ska va. Hej då
2020-03-15, 01:28
  #72666
Bannlyst
Visa julia och glasman då
2020-03-15, 01:30
  #72667
Medlem
PyjamasXLs avatar
Censur på poolrumskameran
2020-03-15, 01:30
  #72668
Medlem
Varför röstade ni kvar Glasman?

Tycker paktandet förstör hela programmet. Hur kan detta ens tillåtas?
2020-03-15, 01:32
  #72669
Avslutad
Philip fuckar ur i poolrummet just nu. Han har fått in en cross och stuntar igenom 4 stycken eldringar, med ögonbindel! Helvete vad det är fart i den killen.
2020-03-15, 01:32
  #72670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Blir äcklad av hur relationerna förändras i huset. Hur folk börjar bonda med varandra i rosa rummet 😷😷
Alla ska ut en efter en! Bara massor av skitsnack och pakt-skapande från deras sida ikväll! Gå inte på deras falska spel!

Fortfarande sami glasman och Julia som äger och är de mest värdiga vinnarna i huset!!
De är 100% ärliga och vänder INTE kappan efter vinden 😍
Ja. Absolut. Problemet är att Sami går med i glassens paket och då framstår sami som ett årövhål. Förhoppningsvis åker gasman ut så sammy chillar och blir soft
2020-03-15, 01:34
  #72671
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Censur på poolrumskameran

Philip måste lugna ner sig.
2020-03-15, 01:35
  #72672
Medlem
Tror ni det kommer bli något bråk i natt eller kan man gå och lägga sig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in