Söte Jesus vad har du ätit idag? Du låter jättearg. Har du en gosebjörn i närheten så ge den en kram från mig också. Kan du låta bli att spamma med dessa jättenödiga inlägg.
Hörru nyllet, dina är inte mycket bättre så lugna ner dig.
Tycker det är mer intressant att se den äldre herren på 36 år gnida sig mot en osäker 211åring som bor hemma och måste fråga mamsen och papsen om han får tatuera sig. Kan de inte skicka in en 16 årig pojke så den äldre herren kan avnjuta sina drömmar live.
PLUS en tvåliters lavemangkanna, då snackar vi bra TV!
Jag förstår att Jass pratar om det. För hon förstår inte logiken. Men vi förstår. Logiken är att Glas och Julia är avundsjuk och svartsjuk på att hon har Martin. Det fattar inte Jass.
Hon tror det så jävla hårt. Men alla yngre tjejer verkar heja på henne och hatar Glasman och Julia. I omröstningen på appen nu angående vem som hade rätt i diskussionen står det Jasmine 70% och Team Rainbow 30%
Jag har från början sett hennes spel med kamerorna och uppmärksamheten. Hur kan man inte se det? Visst är hon kanske snäll och fin men hon förstör alla tävlingar och beter sig som en 13 åring ofta. Nu sitter hon med AMILIA och paktar in sig. Bara det visar vem hon är.
70% är inte ens rimligt, borde vara 100% till Jasmine.