2020-03-14, 22:19
Medlem
oj vad hon tittar i kameran jassa hon är så medveten nu hon gör allt för tvtid som sami säger
2020-03-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men hon vet att Amilia inte är att lita på. Hon sa det flera gånger bara igår att de hon vill ha ut först är Amilia, Mergim och Lennie. Men nu går det bra att vädra och hänga ut vad alla har sagt.

Men det är hennes egen grav hon gräver just nu, så det är lika bra!
Amilia är ett rovdjur hon biter när man är svag
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Amilia njuuuuter av detta!
Man ser hur hon smider planer nu. Falska Blåvalen!

Amilia kan få tillgång till liven o se vad som händer i alla rum, inget av det spelar någon roll, då så fort hon sitter löst så ska fettot ute med dubbelhakorna före
Medlem
DjPuttes avatar
Att hjärnan ska gå på full effekt hos Amilia nu få redan på allt detta av skvallrande Jassa som iiiiinte är i en pakt i huset, Sitter och skrattar åt skiten att hon sätter sig så så djupt i skiten själv så hon inser inte det!

Problemet är bara alla fattar inte att hon är omogen och fattar inte vad som sker runt om henne utan är godtrogen och tror hon kan lita på alla, Jassa lilla när du kommer ut ur huset och ut ska du första bästa tillfälle som ges kommer du inse din popularitet är inte såååå stor!
Medlem
Lunatics avatar
åååååååååååååååååååååååå
Jag hatar Amilia. JAG JAG JAG.
nu med Jassa. fyfan jag spyr.
2020-03-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Nu är Rainbow 3 mot resten fattar dom inte själva hur korkade dom är?????????? Nu kan ju jassa pakta med alla och köra ut dom?? Dom lät hatet ta över, julia är avundsjuk glasman gubbsjuk/känner sig utanför och Sami har lätt att bli kidnappad av hat vilket hans historia bevisar. Nu kan hela resten av gruppen gå emot dom. Det dom hade var Alex, Vickan, Martin och jas, nu kommer dom gå ihop med mobbarna och bye bye Rainbow, så korkat av Rainbow att det finns inte. Riktigt jävla efterblivet, 3 kan inte stå emot resten av huset! HAHAHAHAHHAHA IDIOTER NI GJORDE NYSS JAZ TILL TROLIG VINNARE NI HADE KUNNAT HA HENNE PÅ ER SIDA JÄVLA EFTERBLIVNA NI ÄR

nej rainbow är 5 st just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Nu är Rainbow 3 mot resten fattar dom inte själva hur korkade dom är?????????? Nu kan ju jassa pakta med alla och köra ut dom?? Dom lät hatet ta över, julia är avundsjuk glasman gubbsjuk/känner sig utanför och Sami har lätt att bli kidnappad av hat vilket hans historia bevisar. Nu kan hela resten av gruppen gå emot dom. Det dom hade var Alex, Vickan, Martin och jas, nu kommer dom gå ihop med mobbarna och bye bye Rainbow, så korkat av Rainbow att det finns inte. Riktigt jävla efterblivet, 3 kan inte stå emot resten av huset! HAHAHAHAHHAHA IDIOTER NI GJORDE NYSS JAZ TILL TROLIG VINNARE NI HADE KUNNAT HA HENNE PÅ ER SIDA JÄVLA EFTERBLIVNA NI ÄR
Ja det var så korkat. Deras besatthet av att ta ut Julia var deras fall.
Bannlyst
Vi vill inte se något jävla sanning eller konka, är ni tio år gamla?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men hon vet att Amilia inte är att lita på. Hon sa det flera gånger bara igår att de hon vill ha ut först är Amilia, Mergim och Lennie. Men nu går det bra att vädra och hänga ut vad alla har sagt.

Men det är hennes egen grav hon gräver just nu, så det är lika bra!
Känns som om hon vill använda alla i huset emot rainbow kanske? För att pinkroom vill ju verkligen ha ut glasman vad jag förstår.
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
oj vad hon tittar i kameran jassa hon är så medveten nu hon gör allt för tvtid som sami säger
Så har det varit länge nu. Hon vet precis vad hon gör.
2020-03-14, 22:22
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja det var så korkat. Deras besatthet av att ta ut Julia var deras fall.
Julia ville det INTE de andra ta reda på fakta innan du klöser på brädan!
2020-03-14, 22:22
Medlem
Varför pratar dom engelska?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in