2020-03-14, 22:28
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Kan Amilia bara sluta låta som Ola Lindholm i wild kids. Du är väl från Sthlm för i helvete lägg ner och bryt på blekingemål din padda.
Haha, åh vad jag har funderat på vem hon låter som. Du satte den!! Tack!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Javisst är han tråkig, men hans slemmiga gonorréaura får mig att skratta högt varje gång jag ser honom. Allrahelst när han får kladda lite på tjejerna med sina rövsvettfingrar och slicka sig lite om munnen.
Jag tycker han har ett visst (omedvetet) underhållningsvärde trots att hans snack är sövande tråkigt.

Tycker det är mer intressant att se den äldre herren på 36 år gnida sig mot en osäker 211åring som bor hemma och måste fråga mamsen och papsen om han får tatuera sig. Kan de inte skicka in en 16 årig pojke så den äldre herren kan avnjuta sina drömmar live.
Medlem
Nu sa Blåvalen igen att hon BARA har Lennie därinne för hon och Mergim är inte så nära. Och nu snackar hon skit om honom. Hoppas Jassa skvallrar för då kommer nog inte Mergim rädda Blåvalen om hon hänger löst och han har makten. Men antagligen kommer Jassa leka en ängel och inte vilja ”snacka skit”
2020-03-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Julia är en värdig vinnare.
Nej hon är helt bakom flötet, hon är avundsjuk på jassa för martin inte vill ha sex med henne det är vad det handlar om 100%
2020-03-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine gör verkligen bort sig nu med att sitta med den värsta skitsnackaren Amilia och snacka skit.Du kommer aldrig ta hem BB Jasmine🤣😂

Hon tror det så jävla hårt. Men alla yngre tjejer verkar heja på henne och hatar Glasman och Julia. I omröstningen på appen nu angående vem som hade rätt i diskussionen står det Jasmine 70% och Team Rainbow 30%

Jag har från början sett hennes spel med kamerorna och uppmärksamheten. Hur kan man inte se det? Visst är hon kanske snäll och fin men hon förstör alla tävlingar och beter sig som en 13 åring ofta. Nu sitter hon med AMILIA och paktar in sig. Bara det visar vem hon är.
2020-03-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu sa Blåvalen igen att hon BARA har Lennie därinne för hon och Mergim är inte så nära. Och nu snackar hon skit om honom. Hoppas Jassa skvallrar för då kommer nog inte Mergim rädda Blåvalen om hon hänger löst och han har makten. Men antagligen kommer Jassa leka en ängel och inte vilja ”snacka skit”
Hon är riktigt vidrig amilia
2020-03-14, 22:31
Medlem
Gutis avatar
Har inte kollat på hela kvällen. Har kvällen varit lika vild som den är nu?
Medlem
D_120s avatar
Ser ut som att Lisa2 har tre tuttar
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha, åh vad jag har funderat på vem hon låter som. Du satte den!! Tack!
Jag har irriterat mig på det länge precis som du att jag inte prickat in det tidigare, haha.
Avstängd
Lebbsex inatt hörni
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Vi är här för att kommentera det som händer i huset vilket är det jag gör ditt inlägg däremot är extremt onödigt vad har du ätit idag din mobbare? Sluta hata

Jag har precis bajsat och är nu tom så det var nödvändigt att kommentera. Förlåt mig om du känner dig mobbad men jag utgick från min rätt att ha en åsikt på BB. Hoppas det hjälper lite. Vi är vänner och älskar varandra okej?
Medlem
burialhexs avatar
Orkar varken med produktion eller alla tråkiga deltagare eller jassas sega jävla röst.

Vad ser folk hos jass?
Hon Vinner

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in