Citat:
Ursprungligen postat av
miss.G
Det är precis denna delen som jag har svårt för då jag blivit klokare på resten. Anknytning är allt och trygghet är allt. Och jag håller med dig till 100%. Men jag ska faktiskt prata med barnpsykologen på jobbet om det för det enda jag är 100 på när det gäller barn är att barn upplever och känner inte som vuxna och det är en liten tröst att veta att den bilden jag målat upp är 100% falsk. Jag ska ta detta med barnpsykologen som tröst.
Jag måste försöka distansera mig från denna tråden för den blir personlig på ett sjukt sätt. Jag har väldig världssmärta som man säger och går i kbt för detta.
Öh...hmm.. hur ska jag lägga fram detta då... Finns 2 alternativ här. Antingen så är du såhär charmigt dum. Inget fel med det. ELLER det som är så jävla uppenbart,
för nog fler än mig!!! Måste sluta gå in på denna tråd. Blir så jävla arg bara jag tänker på denna lilla flicka vars mamma oavsett om hon ville vara snäll mot flickan och låta henne sova( vilket en riktig mamma aldrig ens skulle överväga att göra mot sitt barn) eller om det är pappan som drogat henne ,så är fortfarande mamman den mest vidriga mest egoistiska mest okärleksfulla mamman . Om man ens kan kalla henne mamma. Den dagen man är medveten om att ens barn,dom man älskar och skulle dö för, inte mår bra,att Soc har tagit barn på lvu, och man lever i en pundig miljö med en fett aggressiv man , och tillåter allt detta hända sina barn ,den dagen tycker jag ordet mamma aldrig mer ska upprepas i hennes närvaro!
Sen ärligt pisseprov? Ska du låta som en välbildad socialsekreterare har du tvär fejlat hahaha 😂
Peace out ✌️