2020-03-14, 20:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Luktar säkert gammal judisk trattkantarell med kaviar inslag och ett tjockt lager av gul-sur gubbfläns runt ollonet med en underton av pisslukt och en härsken doft av surdeg/champinion i skrevet.
Så oerhört träffsäkert ändå.
2020-03-14, 21:00
Medlem
Martin bondar med Glasman och Sami nu helt oberörd över att de stabbat jassa för ett par timmar sedan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Ingen Rainbow utan Jasse. Alldeles nyss var Glasman redan inne på att Philip är en bodycount inför måndagens live
Bodycount? Att han skall vara rainbow? Ja, Philip har ju stor chans att ryka på Måndag. Om de inte svek Jasse hade dom nog haft mer förtroende i huset som tidigare. Innan var alla nog nära rainbow och hade nog kunnat allierats med dom. Men nu ingen. Ingen från Mergim-lennie-amilia, inte från viccan, alex. Fyfan deras bitterhet och avundsjuka förstörde deras grupp.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Fan va Lennie snackar..Låt dom andra få prata lite också!

100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Martin bondar med Glasman och Sami nu helt oberörd över att de stabbat jassa för ett par timmar sedan.
Undra om dom kommer övertala honom att rädda Philip?
2020-03-14, 21:01
Medlem
Lunatics avatar
Vad dom pratar om att dom ska ses utanför huset. hehehe
Tror ingen i tidigare deltagare i BB har hängt med varandra utanför huset. Kanske om det vart förhållande i huset. utanför så håller det 2v MAX. förutom Annica och han PH deltagaren
Medlem
Glasman sitter alltid med benen i kors och vickar på foten, ibland pillar han på sina tår och sen glider fingrarna upp mot näsa och mun.
Sen ska han dra ner andra i sin pissiga inställning till alkoholen.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Äntligen vet Jasse någorlunda vad Rainbow har gjort mot henne. Jag hade önskat att samtalet skulle varit mer konstruktivt för att hitta en väg tillbaka men tråkigt nog uteblev det. Bisarrt att Julia, Sami och Glas vände det till att allt var Jasses fel.

Gillar hur Jasse avväpnade Glasman så lugnt med ett "Jag vet, jag är inte arg" vilket fick honom att bli ångestfull i nästan 4 timmar Skit ska skit ha.

Fast jasse är ju en lika god kålsupare
2020-03-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Undra om dom kommer övertala honom att rädda Philip?

varför skulle vilja rädda philip?
2020-03-14, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

100%

Går fort den där munnen
2020-03-14, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

100%
Han är ju ändå härlig kom igen!

Vill inte hörs något snack om att Lennie inte sitter med Sami och Glasman när han sitter säkert
2020-03-14, 21:03
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Äntligen vet Jasse någorlunda vad Rainbow har gjort mot henne. Jag hade önskat att samtalet skulle varit mer konstruktivt för att hitta en väg tillbaka men tråkigt nog uteblev det. Bisarrt att Julia, Sami och Glas vände det till att allt var Jasses fel.

Gillar hur Jasse avväpnade Glasman så lugnt med ett "Jag vet, jag är inte arg" vilket fick honom att bli ångestfull i nästan 4 timmar Skit ska skit ha.
Julia, Sami och Glas vände det till att allt var Jasses fel. ???
vad snackar du om.
Jassa vill inte vara i gruppering och drog sig från det.

men Jassa bytte till Alex grupp för Falska Vickan är där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in