2020-03-14, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så vem kommer Martin att rädda på Måndag, tro???

Om man går på det han sagt idag så är det Alex. Men jag är inte hundra säker på det.
2020-03-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Såg i avsnittet nu att Philip har märkt att Mergim tittar på honom hela tiden, och han sa det ju även under frågestunden. Jojo, Mergim är sugen.
Mergima satt sexigt med benen i kors tidigare idag med Lisa2 och Philip i poolrummet och han och Philip skämtade om ”Vad händer om man kommer under en meditation” haha Mergima är nog ändå lite sugen på honom Kanske är trött på att behöva dela med Fettot!
Medlem
kermiths avatar
Fan vi får se till att hålla kvar Philip!!!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lite bubbel och annat så plockar Olga ner henne på jorden!
Kul skämt! Julia kan inte argumentera i nyktert tillstånd, ännu mindre full. Då blir det bara skrik eller gråt, eller både och.
Medlem
Citat:
Det är klart hon blev sårad av Rainbows svek, det har hon ju sagt själv. Men jag tycker helt ärligt att hon ser ut att njuta av situationen, hon har det moraliska övertaget och hon fick ju svart på vitt i morse om att majoriteten av publiken stöder henne. Lite mer böbbel och hon kommer sväva en meter ovanför golvet hela kvällen.

Hon kör ett utstuderat spel. Man ser igenom det. Hon älskar denna situationen för hon blir den goda svikna tjejen som alla hejar på eftersom hon blev backstabbad av sina vänner. Hon kollar ofta mot kamerorna när hon har viktiga samtal med alla nu sedan i eftermiddags. Jag ser, vissa ser inte alls och tror att hon bara flummar runt men det tror inte jag.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Man vet aldrig vart man har martin! många i grupp b som dubbelspelar dessutom vilket är det dummaste man kan göra i mina ögon

Ingen gruppering-gruppen
Jasmine
Martin
Victoria
Alex

Ingen gruppering hehe, Dom är en gruppering
2020-03-14, 20:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Kul skämt! Julia kan inte argumentera i nyktert tillstånd, ännu mindre full. Då blir det bara skrik eller gråt, eller både och.
Haha nej men hon tar Jasse ned på jorden likväl inte gråta då bara!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan, håller på att spy upp min pizza när jag ser den äldre herren på 36 år gnida sitt könsorgan mot en osäker 21 åring. Pedofiler är jävligt manipulerande. Dessutom en frissa som en 5 åring. Hur fan kan man visa sådant när barn tittar. Hoppas att han drabbas av Corona så världen slipper den jävla pedofilen.

Ut med den äldre herren ASAP!!

Glasman?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan, håller på att spy upp min pizza när jag ser den äldre herren på 36 år gnida sitt könsorgan mot en osäker 21 åring. Pedofiler är jävligt manipulerande. Dessutom en frissa som en 5 åring. Hur fan kan man visa sådant när barn tittar. Hoppas att han drabbas av Corona så världen slipper den jävla pedofilen.

Ut med den äldre herren ASAP!!
Är du tillbaka på det spåret nu? I natt skrev du ju att hoppades på lite bögsex mellan de två. Har du något du vill berätta för resten av tråden?
2020-03-14, 20:16
Medlem
Vem ska martin slänga under bussen, virran eller alex. oavsett om ingen utav de åker så kommer det bli sura miner
Medlem
Håll käften Snuskmannen
Sami hade kul och skojjade med kameran. Men nu kom Gubbäcklet och börjar prata taktik och skit. Festa nu och släpp skitet ikväll!
Medlem
Bara jag som är trött på att Glasman kommer på ett 'kul skämt' så ska han dra det gång på gång.? "Lyssna på det här!". Och helst för 6 pers...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in