Fan vad Jasmin tjatar om händelsen. Hon är inte bättre själv än någon där inne.
Vill inte vara med i grupperingar hit och dit ändå snackar hon med ytterligare en gruppering.
Släpp det nu. Hon kommer att få vara med om saker fler ggr och även hon kan någongång hamna i en situation där hon måste välja.
Hon beter sig som en sårad 13- åring.
+1. Hennes kolossala dumhet kommer att bli hennes fall. As it should.
Jaja folk ser vad folk vill se men du ser inte verkligheten!
Det är klart hon blev sårad av Rainbows svek, det har hon ju sagt själv. Men jag tycker helt ärligt att hon ser ut att njuta av situationen, hon har det moraliska övertaget och hon fick ju svart på vitt i morse om att majoriteten av publiken stöder henne. Lite mer böbbel och hon kommer sväva en meter ovanför golvet hela kvällen.