Fan vad Jasmin tjatar om händelsen. Hon är inte bättre själv än någon där inne.
Vill inte vara med i grupperingar hit och dit ändå snackar hon med ytterligare en gruppering.
Släpp det nu. Hon kommer att få vara med om saker fler ggr och även hon kan någongång hamna i en situation där hon måste välja.
Hon beter sig som en sårad 13- åring.
Fan vad Jasmin tjatar om händelsen. Hon är inte bättre själv än någon där inne.
Vill inte vara med i grupperingar hit och dit ändå snackar hon med ytterligare en gruppering.
Släpp det nu. Hon kommer att få vara med om saker fler ggr och även hon kan någongång hamna i en situation där hon måste välja.
Hon beter sig som en sårad 13- åring.
Fan vad Jasmin tjatar om händelsen. Hon är inte bättre själv än någon där inne.
Vill inte vara med i grupperingar hit och dit ändå snackar hon med ytterligare en gruppering.
Släpp det nu. Hon kommer att få vara med om saker fler ggr och även hon kan någongång hamna i en situation där hon måste välja. Hon beter sig som en sårad 13- åring.
Tycker du? Jag tycker hon verkar lyckligare än någonsin i kväll.