2020-03-14, 19:56
  #71269
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Kanske för att dom inte resonerar som en 9-åring på skolgården?
Är det så?
2020-03-14, 19:56
  #71270
Medlem
DjPuttes avatar
Jassa fattar trögt i allt tyvärr!
Naiv
Omogen
Dags att hon växer upp och mognar!
2020-03-14, 19:56
  #71271
Medlem
xrlpyts avatar
Jasmine är lite oresonlig nu, typisk tjej..

Martin frågade ju tidigare om det var någonting, hon gjorde en konstig min men sa nej, Martin drog från sovrummet. Det var fel enligt Jasmine, han skulle frågat mer, varit på, tjatat, förstått att något ändå var fel.. osv.

Ja, ja..
2020-03-14, 19:57
  #71272
Medlem
Flaxifluxs avatar
så trött på att se jassa och martin smaska på varandra hela jävla tiden varje dag. Någon av dem måste åka ut snart... dock så ska amilia ut första chansen vi får
2020-03-14, 19:57
  #71273
Medlem
FarbrorAgges avatar
Vilken hejdundrande fest vi får bevittna! Klackarna i taket, verkligen.
2020-03-14, 19:58
  #71274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Okej nu har jag missat början av festen. Någon snäll jävel som vill uppdatera mig ?

Det var en sexorgie runt 19-tiden.

Dock deltog bara Amilia i den.

Du vet, hon är ju som flera personer
2020-03-14, 19:58
  #71275
Medlem
DjPuttes avatar
Haha hon fattar INTE vad Jassa håller på med fattar hon inte vad spelet går ut på??
Martin har fattat det hela men han kan spelet och ser spelet, Håller med han kommer kastas under bussen under rätt tillfälle!
2020-03-14, 19:58
  #71276
Medlem
foxieroxies avatar
Nu kommer Amilia till Jass för och smörar. Jaja, hon vet att Jass är stark på utsidan.
2020-03-14, 19:59
  #71277
Medlem
hahaha "jag kommer bara se ut som en person som varit på en stökig AW". Amilias anledning till varför hon inte tar på sig piratkläderna. Säg sanningen fetto. DU vill inte se dina egna valkar.
2020-03-14, 19:59
  #71278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Vilken hejdundrande fest vi får bevittna! Klackarna i taket, verkligen.

Det blir inte bättre än såhär misstänker jag
2020-03-14, 19:59
  #71279
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Okej, jag ber om ursäkt för att du var otydlig. Du kanske hoppades att jag skulle vara jag-svag och ängslig och byta åsikt för att fb-are och pingstvänner råkar dela min åsikt. Den göbben går inte för allt böbbel i världen!
Chilla Pernilla, det var ett skämt. Men tror nog att du tog åt dig där litegrann trots allt.
2020-03-14, 19:59
  #71280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Var kommer Julia kissa ikväll ?
I sami säng lägger jag mina pengar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ingen vill hänga med Victoria nu längre, som ni kanske märker.
Nej det är förståeligt, hon är värdelös i spelet, falsk och går inte att lita på, hon sig själv att skylla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in