2020-03-14, 19:51
  #71257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Varför tar inte någon Filips glasögon och trampar på dem?


Kanske för att dom inte resonerar som en 9-åring på skolgården?
2020-03-14, 19:52
  #71258
Medlem
Var kommer Julia kissa ikväll ?
2020-03-14, 19:52
  #71259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Kanske för att dom inte resonerar som en 9-åring på skolgården?

Nej, inte därför.

Svaret är för att man inte vill bli osams med Harry Potter.

Man jiddrar inte med Harry Potter i onödan.
2020-03-14, 19:52
  #71260
Medlem
FarbrorAgges avatar
Ingen vill hänga med Victoria nu längre, som ni kanske märker.
2020-03-14, 19:52
  #71261
Medlem
xrlpyts avatar
Jag håller med Amilia i avsnittet nu, om man förlorar så ska man fan inte få något pris! Vad är det för pk-fjollerier!
2020-03-14, 19:53
  #71262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Var kommer Julia kissa ikväll ?

Glasmans mun.

Glasman är pilsk nu.

Han går med på allt.
2020-03-14, 19:53
  #71263
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Idag kommer blåvalen och Glasman ligga.

Glasman pratar på om existentiella frågor och för en monolog i sexakten, medans blåvalen äter en stor måltid samtigt som hon blir tagen av Glasmans stora korv.
Är det någon som har blivit tagen i analen i BBs historia. Minns att Carolina Gynning tiggde om det till Olivier de Paris, men det blev väl aldrig av?
2020-03-14, 19:54
  #71264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Var kommer Julia kissa ikväll ?


på sami 100%
2020-03-14, 19:54
  #71265
Medlem
foxieroxies avatar
Kvinnan till mannen: Vi måste ju kommunicera.
2020-03-14, 19:55
  #71266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Kvinnan till mannen: Vi måste ju kommunicera.

Kvinnor är omöjliga att kommunicera med.

Det slutar bara med monloger.
2020-03-14, 19:56
  #71267
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Var kommer Julia kissa ikväll ?

Hoppas i glasmans mun
2020-03-14, 19:56
  #71268
Medlem
Okej nu har jag missat början av festen. Någon snäll jävel som vill uppdatera mig ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in