Citat:
Ursprungligen postat av
Imananas
Givet! Ville ha kvar Victoria innan för att jävlas med Amilia men orkar inte höra henne prata längre.
Precis. Alltså hon spelar i samma liga som Amolia, så trött på henne och hennes läppar.
Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
jassa prins och prinsessa hur gammal är du????
12-14?? Det vet ju alla?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ricardos
Jasmine fick noll röster på sig och tittarna räddade henne som vanligt. Hon behöver inte gråta över något som inte ens hänt. Plan B var bara spekulationer för Izabella åkte ut.
Precis. Och sami,Julia,glasman står för vad som gjort och säger det.