2020-03-14, 16:06
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Victoria
1: berättar allt för jass
2: går in i rosa rummet o börjar böla ut sig allt för Mergim och Amolia - för "hon vill ju hänga med alla" - "så dålig människa" - "dom fick mig att göra det, jag hade aldrig skrivit jass namn"
Ja, ut med Vickan på måndag!
2020-03-14, 16:06
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vad gjorde snorungen??
Hon gick till Amilia och Mergim och berättar om allt paktande vid rainbows öråd och söker tröst hos fienden! Jag ville ha kvar henne innan för att hon retade gallfeber på Amilia titt som tätt men nu har hon inget förtroende kvar. Jävla skvallerkärring!
2020-03-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu sitter rövhattarna i sovrum 1 och försöker rättfärdiga sitt svek, allt Jasmine gör är fel, hon är egoistisk, osv osv..
Nej dom står för det! Ingen karma där!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
VICKAN släpp fasaden och din falska självbild, tro inte att du är någon jävla superwoman din blekfeta gris.

DC sluta filma den äckliga jäveln, fyfan jag spyr. Hugger alla i ryggen och kan inte stå upp för sig själv, skyll ifrån dig allt din apa.

Uschhhhhh
Störst, bäst och vackrast, starkast psyke?
Gråter varje dag, gå och göm dig
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Nu sitter rövhattarna i sovrum 1 och försöker rättfärdiga sitt svek, allt Jasmine gör är fel, hon är egoistisk, osv osv..

Fast jass är fan lika störig som amolia
Hade inte klarat va under samma tak i 24 timmar med någon av dom
Medlem
Citat:

är du döv? dem säger ju att dem står för det 100% frågan är varför den ärliga jassa säger att hon inte ska ta upp det med rainbow istället ska hon lossas som ingenting
Medlem
Varför vill alla ha ut de som skapar lite scener? Det som gör det värt att kolla ju. Skicka ut de tråkiga som inte syns eller hörs istället. Annars har vi ju inget att kolla på😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nja. Jag tror hon förstår att hon bränt sina broar hos Glasman och gänget, och måste försöka hitta trygghet någon annanstans. Hon vet att Amilia älskar gossip och förstår att vägen till hennes hjärta (och grupp) är via trashtalk om de andra.
ja, men på samma vis så skapar hon mycket kaos. Jag undrar om hon förstår det. Men sedan hur kommer hennes relation till jas och martin vara nu? Vilken grupp är hon i nu?
2020-03-14, 16:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Det är ju det hon gör!
Sedan att inte alla ser det är en annan femma tyvärr!
Finns en person hon bryr sig om det är hon själv inne i huset!
Tror du inte hon har en plan se kär ut i Martin och pussa han etc etc så vet hon hur många röster hon vinner på det!
Det är ett ÄCKLIGARE spel än att pakta sig vidare!
Medlem
__Alez__s avatar
Rädd att Julia ska spåra ikväll. Är inte mycket för den sidan av henne.
Medlem
foxieroxies avatar
Vickan. Hahahahahahah. Gråter ut hos den andra pakten
Medlem
aina08s avatar
OJOJ nu sjunker Victoria... och Amilia sitter och är psykolog med sina små hundar Mergim och Lennie tätt bredvid.
Man blir spyfärdig...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in