Citat:
Blodiga med krossade skallar med får man anta? Då inte sällan grov misshandel med slag mot huvudet och trafikolyckor framkallar en stroke eller flera. Hon är ju - i alla fall för tillfället - friad från misstankar för mordet.
Men med SD´s förkärlek till mosade, blodiga döda djur (helst med tarmar som välter ut ur kroppen) och en sjuksköterska som borde vara van vid blod och trauma och som dessutom förefaller överlycklig efter LW´s våldsamma död, så är det svårt att utesluta något, tyvärr.
Jag hoppas verkligen man är på fel spår här, för barnens skull. Men: I rest my case... Detta fall slutar aldrig att chockera oss som följt det från första dagen.
Paret D´s uppförande och ljugande slutar heller aldrig att förvåna, skrämma och äckla mig. Det kommer bara mer hela tiden. Och hela tiden är det vi lär oss om detta fall och om de inblandade och deras efterföljande svans, visar sig vara något mycket värre och sjukare än vad vi någonsin kunnat tro.
#TeamÅsaHiding
Men med SD´s förkärlek till mosade, blodiga döda djur (helst med tarmar som välter ut ur kroppen) och en sjuksköterska som borde vara van vid blod och trauma och som dessutom förefaller överlycklig efter LW´s våldsamma död, så är det svårt att utesluta något, tyvärr.
Jag hoppas verkligen man är på fel spår här, för barnens skull. Men: I rest my case... Detta fall slutar aldrig att chockera oss som följt det från första dagen.
Paret D´s uppförande och ljugande slutar heller aldrig att förvåna, skrämma och äckla mig. Det kommer bara mer hela tiden. Och hela tiden är det vi lär oss om detta fall och om de inblandade och deras efterföljande svans, visar sig vara något mycket värre och sjukare än vad vi någonsin kunnat tro.
#TeamÅsaHiding
Håller för högst troligt att du har rätt i vad du skriver, vilket jag också sett i andra trådar.
Har tyvärr inte själv följt detta fall från början men läst en del protokoll och förhör med främst vänner, arbetskamrater och barnen W.
Därefter gick det plötsligt inte att öppna pdf-filer, annars hade jag varit mer påläst nu.
Stackars barn! Som du säger.
En vansinnig och manisk lögnhärva är alltihop med några trollkarlar i spetsen som driver dramat.
HD:s yrke innebär ju med sannolikhet att hon är ganska härdad vad beträffar trauman och trasiga kroppar. Som sjukvårdspersonal måste man ofta ha is i magen på vissa avdelningar.
Blir intressant den dag hon blir fortsatt förhörd, vilket man kan vänta.