2020-03-13, 23:32
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idealistjavisst
haha..nice try.
nä men det börjar spåra ur i fantasierna faktiskt, enligt mig iaf - jag tror inte landet låg på den nivån vid det tillfället om jag så säger.
Det blir så lätt 100 fjädrar av en höna.

Men om sex har varit inblandat så har det inte varit ömsesidigt och mer av förnedring isf. Men jag satsar inte mina bästa hästar på det.
Jag lovar dock att köpa en höna och avfjädra den om era fantasier stämmer.
Det är lite väl fantasifullt.
Dock läste jag att SD tyckte bråken var lustfyllda
Citera
2020-03-13, 23:36
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
Har även hittat några av de vittnesmål som visar på att det pågick ett ställningskrig (mitt ord) mellan LW och HD. Jag har försökt sammanställa det som visar på konflikten om loggarna + bekräftelse på att det är just 17 loggar. Har valt datumordning, inte efter respektive person. Hoppas det går att följa. Tyvärr hittar jag inte SDs kommentar. Jag vet att jag har läst den någonstans men hittar inte just nu.

2017-07-05 Systerhax reggar sitt konto.

2018-04-06 för Systerhax över hundratals loggar till sitt egna konto (kan ses i statistiken på geocashing-.com samt i messenger mellan LW pch HÅ (se aktbilaga 168 s. 764 och uppåt)).

2018-04-08 kontaktar LW LÅ som är s.k re-viewer och skriver bland annat *”bara jag. hon har raderat ut mig ur allt hon kunnat kontrollera, unfriendat, tvingat honom att göra samma sak, förbjudit honom att ens prata med mig på event. jag tar helt korrekt bort hennes loggar om hon inte vairt där.” Hela messengerkonversationen kan man läsa i aktbilaga 168 sid 749-755 (läses i bakvänd ordning, dvs från s. 755 och uppåt)

2018-05-23 Aktbilaga 150 Från vittnet FH
Då berättade LW att hon raderat deras respektive loggar där dom inte varit tillsammans och hittat hennes cachar. Hon hade kontaktat dem också att sagt att dom var välkomna att logga om dom faktiskt varit där, hon ville inte ha loggar om dom faktiskt inte varit där på plats.

2018-06-04. Aktbilaga 150. Från vittnet HÅ
HD kontaktade HÅ i hennes roll som reviewer den 8:e april -18 och önskade råd gällande hur hon skulle göra med loggarna i samband med splittrande! av "TeamD*vidsson". Samtalet varade i 15 minuter. HD uttryckte att hon inte visste hur hon skulle handskas med situationen då personer kontaktat henne gällande loggandet, någon hade varit hotfull. Anledningen var att personerna ansåg att HD inte hade rätt att logga sådant hon inte varit med och tagit. HD nämnde inga namn men HÅ förstod att LW måste varit en av personerna. HÅ har inte haft kontakt med HD efter det tillfället. HÅ uppfattar HD som professionell i sitt förhållningssätt även på fritiden. Hon har haft en extremt låg profil och låg aktivitet på sociala medier vilket HD reagerat på. Även LW har pratat med HÅ om hur hon såg på uppdelningen av kontot och återskapandet av loggarna. Det blev känsligt. HÅ förstod det som att SD loggat cacher då LW varit med och att hon på så sätt visste att HD inte varit med. Även FR (geocachingalias Superg*ofy) kontaktade HÅ och frågade hur han skulle förhålla sig till HD loggar. Situationen utvecklades till att HD loggade cacher och att LW sedan raderade dessa loggar. HD loggade igen och LW raderade igen. Det är endast den som äger eller administrerar cachen som kan radera loggar. HÅ noterade det utifrån att hon såg att HD loggade samma logg flertalet gånger, vilket det inte finns något syfte med.

2018-05-14. LW skickar en bild till HD på en loggremsa som HD har loggat men inte varit på. Detta blir hennes sista meddelande till SD.

2018-06-15. Aktbilaga 162 vittnesförhör med LÅW sidan 96 och framåt
sid. 100. Lista på de 17 casherna när Systerh*x loggar dem på kvällen den 10 juni.
sid 110-137. Enskilda utdrag för respektive 17 loggar.

LÅW berättar att i samband med att Team D*vidssons splittrades så var "S*ftis" förbannad. "S*ftis", alltså LW har raderat massa loggar där Team D*vidsson har varit och där HD inte varit närvarande. "S*ftis" var förbannad över att HD hade förstört hennes procent av cacharna, så att säga, med favoritpoäng genom att logga dom på nytt. Dom kom upp bland annat 17 st loggar där HD inte varit, fast hon har loggat dom. "Stora Mell*sa" har också berättat på Ikea att det raderats loggar. Senast den 10 juni har HD loggat cachar som "S*ftis" raderat loggen från gruppen eftersom Hanna inte varit där. …//…

…//… Det LÅW menar som sticker ut är att HD "Systerh*x" loggar på nytt i sitt egen namn dom gamla cacharna som Team D*vidsson tagit, där LW raderat bort loggar där HD faktiskt inte varit på plats. LW skulle vända sig i graven om hon fick veta vad HD gjort. LW och HD har aldrig varit såta vänner menar LÅW. …//…

…//… LÅW funderar över om det är värt det som HD gör, att logga gamla cachar som TeamD*vidsson har tagit, på hennes nya konto "Systerh*x" loggar som LW tagit bort eftersom HD inte varit på plats.

2018-06-20 Aktbilaga 150. s 702 Från vittnet HÅ
Vi var på plats vid finalen för denna cache (GC677JM) igår kväll 1976 och själva behållaren – en silvertejpat PET-preform - finns på plats ca 5 m upp i trädet (jfr bifogat foto): Tyvärr hade vi inte utrustning (teleskopstege) med för att kunna kolla innehållet och se om där fanns en ny loggremsa. Man skulle kunna tänka sig att LW gjort likadant med alla de cacher hon uppmanat HD att besöka själv och logga fysiskt (=signera loggremsan) innan HD nätloggar dem.

2018-06-23 Aktbilaga 162 sid. 49. Från vittnena H och L Å*ström
Cachen innehåller en ny loggremsa som ingen annan än LW skrivit på. Raderna under "logghuvudet" + hela baksidan är tomma. Det är hennes handstil så som vi känner igen den och den nya loggremsan förefaller vara utlagd 13/5.

2018-09-14 Aktbilaga 150. Från vittnet PJ
HD kontaktade PJ efter att han tog bort en av SDs loggar. Dom loggade tillsammans förut på ett gemensamt konto, sen när dom flyttade isär så skaffade hon ett nytt konto. Då loggade hon en av mina cacher, då tog han bort den och skrev att det inte är okej att logga cacher där hon inte varit. Hon skrev att det var viktigt för henne och det var kutym att man får ta över dom loggar man har om man delat ett konto. Det viktiga för henne efter att LW hade mördats var hennes geocach-konto vid namn SysterH*x. Han skrev något om vad som hade hänt, hon skrev att livet var ett helvete och stackars min familj, inte ett ljud om LW eller hennes barn och anhöriga, bara hur synd det var om henne och så jävla viktigt om hennes geocach konto. Hon fick t.om JG att maila honom att hon skulle få tillbaka sin logg. Dom är helt maniska dom där jävla människorna, dom har inget annat i livet. En av deras närmaste mördas och dom tänker på sina geocach-kontot, väldigt konstigt agerat av HD.

2020-03-13 Systerhax har idag totalt 10021 hittade casher (senaste idag) på geocashing.com

Tack för en mycket bra sammanställning. Bra och skrämmande. Nästan allt man läser i FUP är skrämmande. Sektens hat och ständiga stenkastande mot en död människa dygnet runt här i tråden, är lika skrämmande.

HD som knappast förefaller vara den mesiga skugga som man först trodde, men som sen verkade få en stark vitamininjektion av det brutala mordet på LW, ja, hon är långt mer avancerad än man någonsin trott. Hon verkar också vara lika empatilös som SD. Och de verkar ha NOLL respekt för vårt rättsväsende.

Jag har mycket svårt - efter allt jag läst - att tro att HD och JG är helt utan skuld i detta. Finns även MH, som tydligen etablerat kontakt med HD, med som grädde på moset denna vidriga skräckhistoria?

Kuriosa: HD tvingade även SD att ta av vigselringen den 17 september.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-03-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Här kommer en jättelång sammanfattning av SD:s och i viss mån HD:S digitala (och andra) aktiviteter fredagen 11/5 -18
LW:s eftermiddag kommer också med på sluttampen.
Hoppas att något av det är svar på någon av era frågor

SD lämnar kontoret 12.07
Kommer tillbaka 12.14

Så vitt jag kan bedöma så befinner han sej sen på kontoret och grejar med alla möjliga mail och Messenger med mera. Bland annat till HD, 12.30

12.35 "forcerar" han dörren, men går inte ut. (Är det då han släpper in LW?)

En oväntad digital inaktivitet tar sin början (men det kanske händer något irl) fram till 12.48 då det dimper ner (?) en elektronisk faktura.

Direkt efter det börjar SD (eller iaf någon) googla på fyrhjuling, Örebro, mer mera sådant.

12.53 lyssnar (?) han (?) på webradio.

Sen är SD overksam (?) fram till 13.23 då det åter noteras aktivitet, Explorer content (jag kan inte tolka vad som händer, men så ser det ut).

Efter detta är han åter igång med sitt vanliga googlande, Aftonbladet, radion, Kinashopping, Fyndiq med mera.

13.53 dyker vännen JG upp i bilden via Messenger, i en gruppchat där även HD ingår, fast bara passivt. Denna chat håller på till ca 14.00 och handlar om JG:s hus, efter vad jag kan förstå.

Sedan mailar SD lite som verkar vara jobbrelaterat - och 14.16 får han mess från HD.

De håller på och messar till 14.23 och det förefaller handla om caching.
14.25 kontaktar SD någon M M för han verkar brydd över några loggar, geocaching.

Efter det knåpar han vidare till 15.06 då han öppnar dörren, men inte går ut.

Ja, han jobbar vidare med Facebook, Spotify, googlar på tala-i-tungor etc.
Han har också kontakt med en A M på whatsapp från och till fram till 16.17

16.23 kontaktar SD en T J Industritornet och frågar om man kommer åt "ditt bygge sent ikväll"
De har lite "snack" fram och tillbaka och det visar sej på slutet att T J tror att SD är "betongkillen", avslutas 16.49

16.56 kontaktar SD HD och frågar om han "får ta en ny"
17.31 svarar hon "så klart"

17.32 Inpassering G-vik Lost City Gym Torr
17.56 Inpassering G-vik Lost City Gym Blöt

17.57 Mess till HD "Längtar till tisdag"
17.58 Messar en bild till HD

19.07 3 mess från HD till SD "Gulligt av tjejerna" "Snäll pappa" "Skönt att simma?

Efter detta är det ingen kontakt mellan SD och HD - som man kan se i alla fall - förrän 20.21 då han svarar "Nä" - (på vad vet jag inte)
Han skickar då också en bild till HD
HD svarar 20.52 "Pensionärskulor!"
23.03 HD hör av sej på Messenger, 2 ggr
SD svarar 23.10

Och det är allt för den dagen. Vad gäller kontakt mellan SD och HD.

Sen fortsätter han att ha kontakt med en del andra
Och så finns det ju någon som vill få kontakt med honom, nämligen LW. Men då har den 11/5 övergått i den 12/5 och klockan är 00.08

00.32 ringer SD polisen.

Angående vad LW gör under eftermiddagen, och om det skulle kunna kopplas ihop med SD:s göranden och låtanden så kan hon ju - enligt tidigare inlägg - ha varit på hans kontor på "lunchen".

Hon cyklar till rehab 13.30, lämnar 15.10 och kommer tillbaka till stan/Krämaren ca 15.15
15.11 pratar hon i telefon med J J och hon verkar befinna sej i en butik

15.32, 15.37 och 15.42 fångas hon på övervakningsfilm på Stadium
15.48 samtal med J J, hon berättar att hon får hjälp med sin väska som är tung "20 kg hantlar i den"

15.57 cyklar hon hem

Hon skulle ha kunnat slinka in till SD mellan 15.15 och 15.32 men då sitter han som bäst med Whatsapp och Facebook. Det är heller ingen notering om att han eller någon annan "forcerar" dörren, för det sker 15.06

Men har du kollat på det jag hänvisar till?? A.163 del a och sida 91 och framåt?
Där ser du en väldigt frekvent konversation med HD och SD den 11e på morgonen, fm och lunch.
12.30-14.16 är det en liten lucka, men det verkar bero på att HD inte svara förrän då. Och då återupptas chattandet. Och sen ett hopp till mellan 14.23-16.56
LW syns på övervakningsfilm på stadium runt 15.30 och då är hon klädd i svarta tights.
Han säger väl att hon har kjolen på sig den dagen?

Edit: sorry, såg att det var du som svarade på ett av mina tidigare inlägg

Jaja... trött nu..! God natt på er!
Senast redigerad av uncommon-name 2020-03-14 kl. 00:17.
Citera
2020-03-14, 00:23
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Men har du kollat på det jag hänvisar till?? A.163 del a och sida 91 och framåt?
Där ser du en väldigt frekvent konversation med HD och SD den 11e på morgonen, fm och lunch.
12.30-14.16 är det en liten lucka, men det verkar bero på att HD inte svara förrän då. Och då återupptas chattandet. Och sen ett hopp till mellan 14.23-16.56
LW syns på övervakningsfilm på stadium runt 15.30 och då är hon klädd i svarta tights.
Han säger väl att hon har kjolen på sig den dagen? Enligt en annan alias här inne så verkar hon vara hemma hela fm?

Jag uppfattade ditt förra inlägg till mej som en fråga om kontakterna mellan HD och SD under just eftermiddagen. Så nej, idag (igår) har jag inte läst igenom det de avhandlade under morgonen/förmiddagen.

Ja, enligt vad jag kan utläsa ur alla listor så är LW hemma hela morgonen och förmiddagen tills hon cyklar till Krämaren 12.23
Citera
2020-03-14, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det är lite väl fantasifullt.
Dock läste jag att SD tyckte bråken var lustfyllda

Kanske SD liksom Peter Madsen (mordet på Kim Wall) som efter att styckat Kim, vid kroppsbesiktning hade sperma i kalsongerna beskrev det som ett "autoerotiskt fenomen".

Det fruktansvärda fallet skedde 2017/2018 på den av Madsen egenbyggda ubåten Nautilus.
Citera
2020-03-14, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Jag är för dåligt påläst än vad gäller SD och ficklampor. I såna här kretsar vill man gärna ha smidiga saker med sig på turen.

De stora Maglite väger rätt mycket. Den största 1,5 kg och är 50 cm lång. Mer en lampa man har kanske i stugan, bilen eller båten. D6 lyser runt 300 meter och en modernare Magcharger lyser hela 400 meter. Mer en statuslampa än nåt att ta med på turer att leta ”burkar”.

Men som jag menar i tidigare inlägg så skulle något i den stilen göra samma skada som på träden. Och antagligen på kroppen.

Många har reagerat på antalet slag 17 st. Så blir det väl när man slår med ursinne. En kompletterande tanke är att man behöver slå fler slag med något som är gjort av ett lättare material än stål(hantel) eller aluminium(ficklampa). Då skulle det vara en grövre gren man plockar upp på plats eller nåt byggmaterial.

Vad var stolparna till kaninhindren byggda av t.ex?

Annars kan man misstänka ett spärrskaft.

https://verktygsboden.se/spaerr-ledhandtag/spaerrskaft-34-36-steg-mattkrom-500-mm

Tyvärr gäller devisen ”Man tager vad man haver” i såna här fall. Från garaget eller förråd. Förlängningsskaft till nån domkraft, stålrör för att jorda nåt i gräsmattan, nåt annat gammalt rör som ligger i förråd osv.

I dessa friluftskretsar så är det väl också populärt med såna där kompakta hopfällbara spadar.

Men ska man flyga under radarn och om SD redan varit inne på att det är nåt bra att ha med sig när det osar hett så är en större ficklampa ingen dum tes.
När man slår i sån ilska och frustration, med hat, så orkar man underligt mycket mer än annars. Så vikten är nog inte ett problem, ifall den inte är liksom löjligt stor.

Men ja, jag reagerade på att han hade både pannlampa och ficklampa i handen, när han ringde 112 på mållgangänget.

Under radarn, just så. Det ser lite udda ut att gå med t ex kaninbursdelar eller spadar. Men en rejäl nog ficklampa, om natten. Det är inget man reagerar på.

Minns inte att jag sett ficklampa i beslag och jag har inte läst att de sökt efter d-en. Men jag har nog inte läst allt. Tänker om någon har, vi är ju många här!
Citera
2020-03-14, 00:55
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Nej det var den tiden. UW och NW anlände tidigare än LW som cyklade. Därför sågs endast LW på bilden..

.[/i]

Snälla maska åtminstone minderårigas namn. Ska de som googlar på hans namn behöva hamna här?
Citera
2020-03-14, 01:09
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Dörr forcerad• SD öppnar dörren men går inte ut

Detta händer 12.35.24 enl passerlogg, så kanhända LW släpper in LW då.

Självklart är det SD som kanhända släpper in LW...
Citera
2020-03-14, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Sjuksköterska på USÖ (Universitetssjukhuset Örebro), avdelning 92, Strokeenheten.

Tusen tack. Det är intressant .. Hon är van vid människor, sjuka osv ...
Citera
2020-03-14, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Kanske SD liksom Peter Madsen (mordet på Kim Wall) som efter att styckat Kim, vid kroppsbesiktning hade sperma i kalsongerna beskrev det som ett "autoerotiskt fenomen".

Det fruktansvärda fallet skedde 2017/2018 på den av Madsen egenbyggda ubåten Nautilus.

Har också tänkt på likheter mellan Madsen och SD. SD verkar gilla bråken med LW, han kände sig behövd,
värd att bråka och lida för, säkert lustfyllt.
Madsen mer specifikt hemmahörande i porrvärldens undre regioner, SD mer uttalad sadomasochist (kanske omedvetet; inga sådana sm -videos funna hemma hos honom tror jag, utom diverse porriga chattar mellan honom och JG, ev homoinriktade? enligt vad man sagt i tråden)

Madsen slår nog rekord ändå ... även om SD är nog så förslagen. Kusliga båda.
Citera
2020-03-14, 02:39
Medlem
Ursprungligen postat av Krmkr
Min fru suger en golf-boll genom en vatten-slang om hon är på rätt humör.. He he he.

Problemet är också att sperman finns både på framsidan och baksidan på kjolen.
Hur fan har det gått till.?
Två itlösningar kanske.?
Med andra ord så borde i alla fall sperman ha kommit på kjolen mellan fredag eftermiddag och måndag kväll innan Gustavsvik.

Judi*th har berättat att Lena var hos Stefan på Lördag morgon/förmiddag.

Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Din fru är en "ceeper" det är en sak som är säker, du får låsa in guldklimpen i kassaskåpet om du ska ut och resa, sådana kvinnor växer inte på trän liksom.

Yes mycket kladd är det att hantera, undrar varför de hade sådan motvilja mot att använd kondom, skulle ju löst mycket av deras djävla drällande med sperma i tid och otid.

Som sagt, problemet är ju att de har dammsugit både BO och brottsplatsen och inte hittat något spår efter MGM, skulle de haft sex så kan jag garantera att de hade drällt DNA lite varstans på platsen, fan hittar man spår efter minst två mäns sperma i BO,s otvättade trosor då finns det fan ingen gräns för vad man borde ha hittat på brottsplatsen.

LW hade ju först legat på magen på brottsplatsen enligt polisprotokoll, sedan på sidan.
När hon låg på magen kan SD avskedsejakulerat ..?
Även innan eller efter avseende framsidan av kjolen.
Citera
2020-03-14, 03:21
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Tusen tack. Det är intressant .. Hon är van vid människor, sjuka osv ...

Blodiga med krossade skallar med får man anta? Då inte sällan grov misshandel med slag mot huvudet och trafikolyckor framkallar en stroke eller flera. Hon är ju - i alla fall för tillfället - friad från misstankar för mordet.

Men med SD´s förkärlek till mosade, blodiga döda djur (helst med tarmar som välter ut ur kroppen) och en sjuksköterska som borde vara van vid blod och trauma och som dessutom förefaller överlycklig efter LW´s våldsamma död, så är det svårt att utesluta något, tyvärr.

Jag hoppas verkligen man är på fel spår här, för barnens skull. Men: I rest my case... Detta fall slutar aldrig att chockera oss som följt det från första dagen.

Paret D´s uppförande och ljugande slutar heller aldrig att förvåna, skrämma och äckla mig. Det kommer bara mer hela tiden. Och hela tiden är det vi lär oss om detta fall och om de inblandade och deras efterföljande svans, visar sig vara något mycket värre och sjukare än vad vi någonsin kunnat tro.

#TeamÅsaHiding
Senast redigerad av Fröken_Sverige 2020-03-14 kl. 03:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in