2020-03-14, 06:03
Medlem
Mannen är skvatt galen!

Det ena sjuka uttalanden efter det andra.

"Detta är superhäftigt"...
"Sverige har nått toppen, nu blir det inga fler fall" <----- sagt när vi hade cirka 30 fall.
"Att företag som Spotify låter anställda stanna hemma är dumt. Det är ojämlikt och orättvist."

Citera
2020-03-14, 06:14
Medlem
Innerfittefetts avatar
Nu har han även idiotförklarat Danmark. Räckte det inte med Kina och Italien?
Den dåren är ju bara för mycket! Kan man inte bara avliva idioten?
Citera
2020-03-14, 06:35
Medlem
Att folk pratar om ojämlikt och orättvist det är verkligen ett resultat av det indoktrinerade Sverige och faktiskt sinnessjukt. Sverige skulle verkligen må bra av att få bort dessa individer från landet och få in mer förnuftiga handlingskraftiga personer.
Citera
2020-03-14, 06:39
Medlem
Man kan verkligen undra om Tegnell o gänget är riktigt friska i huvudet men tyvärr är de resultatet av Sveriges indoktrinering så de kommer aldrig inse hur otroligt sjuka de är när de idiotförklarar andra länder o pratar om ojämlikhet i att vara hemma osv.... men svenskarna måste på allvar inse att landet är i fritt fall när personer som de här står o håller presskonferenser.
Citera
2020-03-14, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Man kan verkligen undra om Tegnell o gänget är riktigt friska i huvudet men tyvärr är de resultatet av Sveriges indoktrinering så de kommer aldrig inse hur otroligt sjuka de är när de idiotförklarar andra länder o pratar om ojämlikhet i att vara hemma osv.... men svenskarna måste på allvar inse att landet är i fritt fall när personer som de här står o håller presskonferenser.
När den här coronasoppan är överstökad så bara MÅSTE svenska folket resa sig och begära ett omedelbart nyval. Vi kan inte vänta flera år till nästa val. Nu får det baske mig vara nog. Alla ska bytas ut!!!! Alla ska bort!!!!
Citera
2020-03-14, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMagenta
Driver du med mig?
De som behöver barnpassning är eventuellt de i klass 1-3, resten hoppas jag kan vara hemma själva utan mamma och pappa.
Och kan de inte det så blev det väl snarast ökad sysselsättning på barnpassningsfronten med RUT.

Är ni alla troll utsända från Tegnell?

Vad tror du är värst?
Att folk är hemma 2-4v från sina jobb eller att en oerhört smittsam sjukdom med en dödlighet på ca 3-4% och eventuell sterilitet bland de överlevande männen sprider sig som en löpeld i SAMHÄLLET.

Vad tror du gör mest skada i samhället?
Som du säger, Tegnells beslut kommer att få konsekvenser för samhället, där i har du helt rätt!
Jag trodde verkligen att folk kunde tänka lite längre än såhär...
Sverige måste starta om på nytt. Byta ut varenda en i makthavande och samhällsviktiga positioner. Så fort denna corona-epidemi dragit över måste folket resa sig och omedelbart begära ett nyval. Vi kan inte låta alla dessa dårar och hönshjärnor bestämma över vårt land. Det är nog nu!!!
Citera
2020-03-14, 08:12
Medlem
Snyggt CV. Dock vet man hur mycket saker låter jämfört med vad de egentligen är.
Citera
2020-03-14, 08:16
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Snyggt CV. Dock vet man hur mycket saker låter jämfört med vad de egentligen är.
?
Citera
2020-03-14, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
?

Att någonting på ett CV verkar vara väldigt maffigt men i själva verket var det en oväsentlig händelse i arbetslivet.

För egen del har jag klistrat lappar på väggar på en arbetsplats för att ingen annan brydde sig i att göra det. Jaha, då har man arbetat med förändringsarbete och lett projekt på chefsnivå.
Citera
2020-03-14, 08:34
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Sverige måste starta om på nytt. Byta ut varenda en i makthavande och samhällsviktiga positioner. Så fort denna corona-epidemi dragit över måste folket resa sig och omedelbart begära ett nyval. Vi kan inte låta alla dessa dårar och hönshjärnor bestämma över vårt land. Det är nog nu!!!
Tror du att du blir nöjd med resultatet av ett nyval?
Citera
2020-03-14, 08:39
Medlem
monsterbrains avatar
Varje kris har sina ansikten. En samling av alla de värsta Tegnell-citaten med datum vore på sin plats. Finns kanske redan i tråden men en sammanfattning på sida 1 skulle nog uppskattas av många. Så jävla uppenbart att denne karl är en regerings-marionett som förärats uppgiften att till varje pris försöka minska oron hos folk. Där finns också antagligen nån form av missbruk eller psykiska besvär. Han mår inte alls bra.
Citera
2020-03-14, 08:45
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbrain
Varje kris har sina ansikten. En samling av alla de värsta Tegnell-citaten med datum vore på sin plats. Finns kanske redan i tråden men en sammanfattning på sida 1 skulle nog uppskattas av många. Så jävla uppenbart att denne karl är en regerings-marionett som förärats uppgiften att till varje pris försöka minska oron hos folk. Där finns också antagligen nån form av missbruk eller psykiska besvär. Han mår inte alls bra.
Det bästa vore om dåren tog sig själv av daga!
Annars vore stening ett bra straff. Jag själv skulle om jag var i livet gärna kasta första stenen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in